חנות אונליין
077-8038596

כיצד לבחור תאורה המתאימה למטבח שלנו?

המטבח הביתי שלנו הוא אחד החללים הכי פעילים בבית. אנחנו מבלים בו בעיקר לפעולות כמו בישול, אפייה וארוחות משותפות עם בני המשפחה וגם לבד. על מנת לבצע את כל הפעולות האלו בהצלחה, אנו צריכים למקסם את הנוחות שלנו במטבח. חלק משמעותי בקיום הנוחות הזאת, קשור כמובן לתאורה שיש במטבח.

תאורה למטבח ניתן לחלק לשלושה סוגים. כל סוג תאורה ישמש אותנו בצורה שונה. מהם סוגי התאורה? המשיכו בקריאה וכך תוכלו להבין קצת יותר את ההבדלים בין הסוגים השונים.

תאורה כללית

זו כוללת גם את התאורה הטבעית, כלומר האור שנכנס מהחלונות שיש בחלל המטבח גם תאורה מלאכותית שאנו מוסיפים כדוגמת גוף תאורה הנמצא במרכז התקרה של חלל המטבח. כאשר בוחרים גוף תאורה, יש לבחור בכזה שיספק עוצמת תאורה מומלצת למטבח כלומר עוצמת אור חזקה שתפוזר בחלל ותאיר אותו בצורה המושלמת ביותר, כמו שניתן לקבל בפס לד למטבח. גוף התאורה יהיה בעל שטח רחב ויש לשים לב שהגובה שלו לא יהיה נמוך מדי. גוף התאורה יהיה מעוצב ויתאים לסגנון העיצוב של המטבח.

תאורה משימתית

בזכות שימוש בתאורה זו, יינתן דגש על פונקציונאליות וכמו כן על נוחות העבודה במטבח. ההמלצה היא להאיר את משטח העבודה שיש במטבח בתאורה בצבע לבן ולא בצבע צהוב. הצבע הלבן הוא צבע שהעין שלנו רגילה לראות ועל כן גם הצבעים הטבעיים של האוכל שנבשל ונאכל ייראו לנו כפי שאנו רגילים. תאורה משימתית תמוקם מעל אי שיש במטבח, מעל הכיריים והכיור. העדיפות היא להשתמש בתאורה חסכונית שתספק אור חזק. חשוב לתכנן בצורה מקצועית את התאורה הזאת ואת גופי התאורה המתאימים, כך שבסופו של דבר הם יועילו לנו לנוחות והעבודה במטבח ולא יזיקו.

תאורת אווירה

אם נרצה להסב תשומת לב לכל מיני פריטים שיש לנו במטבח ובכלל אם נרצה להשרות אווירה נעימה וחמימה בחלל, אז עלינו להשתמש בתאורת אווירה. נוכל להאיר פריטים כמו, ארונות מטבח, כלים יפים, חפצי אומנות, פריטי עיצוב שיש ברשותנו ועוד. מעבר לכך, אפשר גם להאיר אריחי אבן וחיפויי קיר. ניתן להשתמש בגופי תאורה כמו נורות לד שקועות. הן מצד אחד מספקות תאורה רכה ומצד שני יוצרות טשטוש ומעניקות מראה מעוצב ויפה לחלל המטבח.

טיפים מושלמים לתכנון תאורת המטבח

לאחר שבדקנו מהם ההבדלים בין סוגי התאורה השונים, אפשר לעבור לטיפים חשובים הנוגעים לתכנון התאורה במטבח.

טיפ עיצוב: בחרו גופי תאורה יפים על פי העיצוב שיש לכם במטבח.

טיפ לחסכון: רכשו נורות חסכוניות ועמידות לאורך זמן.

טיפ לבחירת צבע התאורה: התאימו את צבע התאורה לגוון הריצוף והמטבח שלכם.

טיפ ליצירת אווירה: השתמשו באור הטבעי שיש לכם במטבח ושלבו את גופי התאורה המתאימים שייתנו אור נוסף.

טיפ לפרקטיות: האירו באופן הטוב ביותר את האזורים הפעילים ביותר ואלו שאתם משתמשים בהם בתדירות גבוהה.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את כיצד לבחור תאורה המתאימה למטבח שלנו?:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ