חנות אונליין
077-8038596

כך תבחרו גופי תאורה יפים לבית שלכם

גופי תאורה יפים יוסיפו שיק וסטייל לעיצוב הבית שלכם. לפניכם טיפים שיסייעו לכם בתכנון התאורה

בשעה טובה עברתם לבית חדש ואתם מחפשים גופי תאורה. לחלופין, אתם מעוניינים לשדרג את העיצוב הקיים של הבית שלכם בעזרת מנורות וגופי תאורה יפים. עיון בקטלוג גופי תאורה, עלול לבלבל אתכם מאוד. ישנם כל כך הרבה גופי תאורה לבית בסגנונות ובעיצובים שונים, שקשה לבחור את גופי התאורה המתאימים לכם ביותר. בחירה נכונה של גופי תאורה מעוצבים למטבח או גופי תאורה מודרנים לסלון, צריכה להיעשות תוך התחשבות במספר גורמים. לפניכם כמה טיפים לתכנון נכון של תאורה לבית חדש או לצורך שדרוג עיצוב קיים בבית שלכם.

התחשבות במרחב שלכם

ישנו מגוון רחב של גופי תאורה יפים, אך אין זה אומר שעליכם להעמיס את החלל בגופי תאורה. מומלץ לבחור גופי תאורה כך שישרתו את המטרות הבסיסיות שלכם: גוף תאורה שיעניק אור סביבתי על כל החלל, גוף תאורה שיעניק תאורת מבטא (הדגשה על אזורים מסוימים בחדר) וגוף תאורה לצורך משימות (כמו למשל מנורת שולחן לצורך קריאה). לצד כל אלו ניתן לשלב גם גופי תאורה דקורטיביים, אך מומלץ לבחור בגוף תאורה אחד שכזה לכל חדר. כמות גדולה מדי של גופי תאורה עלולה ליצור בלגן בעיניים.

אל תחששו להיות נועזים

גם אם הבית שלכם מעוצב כולו בסגנון מודרני ומינימליסטי, ניתן להוסיף קריצות וטוויסט מעניין לעיצוב באמצעות גופי תאורה צבעוניים. זה המקום שלכם להביע את התשוקות שלכם והיצירתיות, אז אל תלכו על המובן מאליו ותבחרו רק בגופי תאורה לבנים ושמרניים. יחד עם זאת, מומלץ שלא להכניס צבעוניות רבה מדי לחדר. במקום זאת, בחרו בשני צבעים שיתנו את הטון העיצובי, כמו למשל לבן ואדום. אתם תיווכחו ששילוב גופי תאורה לבית בצבעים יכול לשדרג מאוד את מראה הבית שלכם.

בחרו היטב את הנורות

מלבד הבחירה בגוף התאורה עליכם לקחת בחשבון גם את הנורות. מומלץ לרכוש נורות מסוג LED שהן חסכוניות מאוד באנרגיה. נורות אלו מגיעות במגוון צבעים - קרים או חמים. סוג הצבע של הנורה נתון לשיקול דעתכם, אבל ההמלצה היא לבחור בנורות בעלות צבע המנוגד לגוון הקירות. אם למשל, הקיר בחדר שלכם צבוע בגוונים חמים וכהים, מומלץ לבחור בנורות בעלות גוון קר יותר. לעומת זאת, אם הקירות צבועים בגוונים קרירים, תוכלו לחמם את האווירה בבית באמצעות נורות בצבעים חמים. בחירת צבע הנורות ואת סוגם מתבסס על רצונכם כמובן ועל הצורך שלכם בבית, כמו למשל אדם שרוצה להחליף את מנעולהדלת בביתו, הוא יכול להזמין מנעולן ברמת גן על מנת להחליף לאיזה מנעול שירצה אך, עליו לקחת בחשבון את הצורך שלו מראש על מנת שלא יחליף למנעול יקר מדי שהוא בעצם לא זקוק לו.

תליית מנורות תקרה

כאשר אתם מתקינים מנורה לתקרה, כמו נברשת למשל, חשוב שתדעו מהו בדיוק גובה התקרה שלכם. חלק מגופי התאורה מגיעים עם כבלים או מוטות מתכווננים, בעוד שאחרים אינם מגיעים עם האפשרויות האלו. אתם בוודאי לא רוצים להיתקע עם גוף תאורה נמוך או גבוה מדי, לכן מדדו היטב את גובה התקרה לפני שאתם רוכשים גוף תאורה.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את כך תבחרו גופי תאורה יפים לבית שלכם:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ