חנות אונליין
077-8038596

כך תתכננו נכון את התאורה לבית החדש שלכם

תכנון נכון של מערך התאורה בבית

מתלבטים כיצד לעצב את הבית שלכם? חשוב מאוד שתקדישו מחשבה גם לתאורה. קבלו טיפים לתכנון נכון של התאורה בבית.

תאורה נכונה יכולה לחולל פלאים בבית. היא מדגישה את האזורים היפים ביותר בחדר ומסוגלת לטשטש את אלו שפחות. התאורה אמורה לשרת מטרה פונקציונלית, אבל היא גם אלמנט עיצוב מרכזי. היא יכולה ליצור תחושה של בית גדול יותר, לשנות לחלוטין את המראה של החדר ולתרום רבות לעיצוב ואסתטיקה של הבית שלכם. אם אתם מתכננים תאורה בבית חדש, יש כמה וכמה דברים שכדאי לכם לשים לב אליהם.

איך לבחור תאורה לבית שלכם?

כל חדר בבית זקוק לסוג תאורה שונה. כך למשל, במטבח מומלץ להתקין גוף תאורה בתקרה שיאיר היטב את אזור השיש והכיריים בו אתם מבשלים. התאורה המתאימה לסלון הוא גוף תאורה מרשים כמו נברשת גדולה. למאמר בנושא נברשות לחצו כאן. חשוב שסגנון גוף התאורה יתאים לסגנון עיצוב הבית, על מנת ליצור הרמוניה ואיזון. בנוסף, יש להשאיר מרווח של לפחות שישה מטרים בין גוף התאורה לרצפה. עבור חדר השינה, מומלץ להתקין גוף תאורה עליון שיספק אווירה לחדר, לצד מנורות שולחן אותן יש למקם בשתי פינות חדר השינה. כדי להפוך את חדר הילדים לשמח וכייפי עבור הקטנטנים, מומלץ להתקין גוף תאורה צבעוני ומשעשע כמו למשל גוף תאורה בצורת דג, מטוס או כוכב. בחדר האמבטיה, כדאי להתקין גופי תאורה שקועי קיר שיתנו אור חזק על המראה. מומלץ להתקין לפחות שלושה גופי תאורה כאלו עם נורות LED הנחשבות לחסכוניות במיוחד. בנוסף לכך, עדיף לבחור באור חם שיאפשר לכם לראות את עצמכם בצורה טובה לפני היציאה מהבית. לפני שאתם רוכשים גופי תאורה לביתכם החדש, מומלץ להתייעץ עם משרד אדריכלים לגבי עיצוב הבית.

למה חשוב לשים לב בעת בחירה במשרד אדריכלים?

תפקידו של האדריכל הוא להיות מעורב בכל שלבי בניית הבית - ממציאת קבלני בניין, דרך תכנון החדרים ועד עיצוב הפנים. חשוב שתהיו בראש שקט ותדעו שהבית החדש שלכם נמצא בידיים טובות, לכן יש כמה דברים שכדאי להקדיש להם תשומת לב בעת בחירת משרד אדריכלים. קודם כל, בדקו היטב את הניסיון של המשרד והעדיפו לבחור במשרד עם ותק גדול בתחום. בקשו טלפונים של לקוחות המשרד, על מנת לבקש מהם המלצות ולשמוע האם הם מרוצים מהעבודה עם האדריכלים. בדקו מהו בדיוק תחום האחריות של האדריכל - האם הוא יפקח על הבנייה ויתכנן את התכניות? האם הוא יתייעץ עמכם בכל הקשור לעיצוב הפנים או שיקבל את ההחלטות בעצמו? לפני שאתם חותמים על החוזה עם האדריכל, בחנו היטב כל סעיף וסעיף ודאגו שכל התפקידים ומהלך העבודה יצויינו בבירור בחוזה. מומלץ לערוך השוואת מחירים בין כמה משרדי אדריכלים ולבדוק מהי האינטראקציה שלכם עם כל אדריכל אדריכל.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את כך תתכננו נכון את התאורה לבית החדש שלכם:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ