חנות אונליין
077-8038596
גופי תאורה למטבח

אז מה באמת כדאי לקחת בחשבון? אם אנחנו מעוניינים באמת לנצל את החלל שלנו ואת החלל שלו בצורה הטובה ביותר, חשוב להקדיש תשומת לב מיוחדת לתאורת אשר נתקין בו. בין היתר, אנחנו צריכים להבין איזה גופי תאורה למטבח יאירו אותו בעיצוב המתאים לו ואיך מתאימים אותם בצורה הנכונה לשימוש בו. לתאורה, מעבר להתאמה לעיצוב ולשימוש שנעשה בו, יש תפקיד חשוב באווירה שחלק זה בבית ישרה על הנכנסים אליו ולכן אנחנו פה לסייע לכם בזאת.

נראות החלל בעזרת השימוש הנכון בגופי תאורה למטבח

בשילוב עם השימוש באור הטבעי הנכנס מבחוץ, מסייעים להפוך אותו לחלל עבודה אשר ניתן לבשל ולאכול בו בכל אחת משעות היממה. בין אם מדובר בארוחת בוקר משפחתית בבוקר יום שבת ובין אם מדובר באירוח חברים ליין בערב תחת אורות נעימים ומלטפים. המיקום המתאים שלהם, מסוגל מצד אחד לשים דגש על מה שברצוננו להבליט בו ומהצד השני למשוך פוקוס ממה שלא היינו רוצים שיקבל תשומת לב.
היא יכולה לסייע לפונקציונליות השימוש בחלל העבודה ובעזרתה אף נוכל לשחק עם תחושת הגודל שלו – בין אם נרצה להעניק תחושה של חלל גדול או קטן, עמום או בוהק.

מה הם סוגי גופי התאורה הקיימים בחלל המטבח

בבואנו לבחור את הנברשות שלנו חשוב לשים דגש על שלושה סוגים: מעוצבים, פונקציונלים וסביבתיים. נברשות מעוצבות מטרתה לשים דגש על התכונות המיוחדות שנרצה לשים עליהן את הפוקוס. לצידה, הנורות הפונקציונליות יתמקדו בחלקים השונים בהם יש צורך לשים דגש תאורתי לאור השימוש בהם, כמו לדוגמא האי ומשטחי העבודה. לצד שני סוגים אלה,הסביבתית אינה ממוקדת על אזור כזה או אחר ומטרתה להאיר את כלל סביבת המטבח. בין היתר, גופי תאורה סביבתיים יהיו שקועים או כאלה תלויים.

כיצד נבחר גופי תאורה למטבח?

אחד מהחלקים החשובים באזור הבישולים של ימינו הוא האי, המשמש לעיתים כאזור עבודה ולעיתים כשולחן האוכל. אם האי שלכם משמש כשולחן האוכל, עליו בני הבית מתיישבים לאכול יחדיו את הארוחה, מומלץ להשתמש בכאלה פשוטים אשר תלויים מלמעלה ומעניקים את האור המתאים לארוחה. עם זאת, בהינתן ובאי שלכם כיריים או שאתם עומלים עליו בהכנת הארוחה, עדיף להתקין נברשות עוצמתיות על מנת שיאירו את משטח העבודה בצורה מיטבית.

גופים משלימים

בנוסף לנברשות מעל השיש, כדאי לשקול גם התקנת גופים משלימים במקומות אחרים, כגון על קירות, על מדפים או מתחת לארונות. הם יכולים לספק אור נוסף, להאיר אזורים כהים או ליצור אווירה נעימה.
כאשר בוחרים גופי תאורה למטבח, חשוב לקחת בחשבון את הגורמים הבאים:

  • גודל: אזור הבישול שלכם קטן, כדאי לבחור נברשות קטנות יותר כדי לא להעמיס על החלל.
  • צורה: אם המטבח שלכם מחולק לאזורים שונים, כדאי לבחור כמה סוגים שונים לכל אזור כדי ליצור תחושת הרמוניה.
  • סגנון: כדאי לבחור נברשות בסגנון שמתאים לשאר העיצוב של החלל.
  • פונקציונלית: חשוב לבחור נברשות שמספקות את עוצמת האור הדרושה לפעילויות השונות בחלל הבישולים, כמו חיתוך שמצריך המון אור על מנת לשמור על הבטיחות, או בישול בשביל לראות בדיוק מה אתם עושים ומה קורה בסיר שלכם.

תאורה ממוקדת לאיזורי עבודה במטבח

מעל משטח העבודה, מתחת לארונות, מקובל לשלב כיום פסי תאורת לד, המאפשרים מיקוד של האור בצורה מיטבית לאזור העבודה. במידה ומעל המשטח לא קיימים ארונות, ניתן לשלב פרופילים מסוגים שונים אשר ישמשו למיקוד האור לכיוון הרצוי באמצעים שונים, דוגמת שילוב ספוטים. בשנים הארונות ניתן למצוא כיום גם כן שלל פתרונות מוארים, בדרך כלל בתאורת לד, שמטרתה להקל על מציאת הפריטים והחפצים בתוך הארונות. במידה ומדובר על ארונות או קלאפות מזכוכית, היא משמשת גם כאלמנט דקורטיבי שניתן לשלבה גם עם תאורת לד צבעונית ונועזת.

בעת בחירת גופי תאורה מעוצבים למטבח התחשבו בממד הגובה

אורות קיר עובדים טוב בחלל קטן, במיוחד אלה עם מעט אור טבעי, באופן כללי גובה האורות המושלם תלוי בשני גורמים:

  1. גובה האנשים שגרים בבית
  2. גובה התקרות

השלימו את העיצוב עם גופי תאורה למטבח בצורת תליון

סדרת אורות תליון או יחידת תאורה מעל שולחן האוכל יעזרו להבדיל את חלל האוכל מאזור העבודה. תליונים נמוכים מעל השולחן יעניקו תחושת אינטימיות, ומיקום גופי תליון מעל הבר יספקו גם מקור אור נהדר וגם יוסיפו עניין וישברו את קו הארונות. מומלץ להתאים תליונים עם מתג דימר, כך שאי במרכז יוכל גם לקבל מספיק אור בצורה נאותה בעת עבודה וגם יקבל אוירה אינטימית ורכה כשמתכנסים סביבו עם חברים או משפחה.

תאורת לד כפתרון נהדר המתאים לכולם

אין ספק שיצירת מערך גופי תאורה למטבח שלנו היא משימה לא פשוטה על מנת ליצור את השילוב המושלם בין נראות ולשימושיות מיטבית. באמצעות תאורת לד למטבח, ניתן למצוא פתרון למשימה מורכבת זו. בין אם מדובר בפסי לדובין אם מדובר בפתרון אור לאי, מבוססי לד יכולים להיות בחירה מתאימה לכל אחד מאיתנו. תאורה חכמה ומותאמת אישית זו, יכול לסייע מצד אחד ביצירת סביבת עבודה לבישול נוח ויעיל ומהצד השני לאירוח חברים ומשפחה לסעודה תחת אור נעים. הם יכולים להתאים לסטייל שלכם ולייצר את הסביבה אותה אתם מעוניינים ליצור.

במאמר שקראתם, ריכזו עבורכם את כל הדברים שחשוב לקחת בחשבון בבואנו לבחור גופי תאורה למטבח. אצל דורי קמחי תאורה ניתן למצוא מגוון רחב ועשיר של גופים שונים, מטכנולוגיות שונות ומגוונות, שיאפשרו לכם להתאים את החלל שלכם לסגנון ולעיצוב שאתם רוצים. משימה מורכבת זו, יכולה להיפטר בקלות בעזרת התאמת הנברשות המתאימיות לכם ויצירת מטבח החלומות שלכם.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את גופי תאורה למטבח:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ