חנות אונליין
077-8038596

גוף תאורה לד

רבים וטובים בוחרים כיום להתקין גוף תאורה לד בבית או במשרד. גוף תאורה כזה זמין כיום במגוון רחב של תצורות ושל גדלים, כאשר ישנה אפשרות למצוא גם גופי תאורה לד שניתן לשנות בהם את עוצמת התאורה באמצעות עמעם (דימר)

דורי קמחי תכנון גוף תאורה לד לבית

רבים וטובים בוחרים כיום להתקין גוף תאורה לד בבית או במשרד. גוף תאורה כזה זמין כיום במגוון רחב של תצורות ושל גדלים, כאשר ישנה אפשרות למצוא גם גופי תאורה לד שניתן לשנות בהם את עוצמת התאורה באמצעות עמעם (דימר).

רבים וטובים בוחרים כיום להתקין גוף תאורה לד בבית או במשרד. גוף תאורה כזה זמין כיום במגוון רחב של תצורות ושל גדלים, כאשר ישנה אפשרות למצוא גם גופי תאורה לד שניתן לשנות בהם את עוצמת התאורה באמצעות עמעם (דימר). בחברת דורי קמחי מספרים שגוף תאורה מסוג זה נחשב לחסכוני מאוד ובזכות המגוון של הצורות ושפע הפתרונות ניתן ליהנות גם מעיצובים יפים לצד גופי תאורה בסיסיים.

גוף תאורה לד שנשאר

יתרון מרכזי מאוד שניתן למצוא בתאורת לד טמון בכך שזהו פתרון שמחזיק מעמד לאורך זמן. לכן, לכל מי שמחפש פתרונות תאורה שאין צורך להחליפם לעיתים מזומנות – גוף תאורה לד הוא הפתרון המתאים כמו כפפה ליד.

מלבד העובדה שמדובר בגוף תאורה שנשאר לאורך זמן, מדובר גם בגוף שהוא חסכוני ואמין בצורה בלתי רגילה. כאשר מתקינים תאורת לד, חוסכים הרבה מאוד כסף בהוצאות החשמל ויש לשים לב גם שזהו אמצעי תאורה שאינו יוצר חום (בשונה מנורות הליבון הישנות, בעלות חוט הלהט הפנימי). העובדה שזהו גוף תאורה שאינו מתחמם מביאה לכך שגם הוצאות הקירור והמיזוג בקיץ יורדות פלאים.

תאורה מעוצבת ללא פשרות

פתרונות של תאורת לד יכולים להיות טובים ומותאמים גם לתנאי חוץ וגם לתנאי פנים. זאת ועוד, מדובר בעולם שלם של אפשרויות, עם יכולת להשיג תוצאות מעוצבות עד הרמות הגבוהות ביותר. גוף תאורה לד יכול, למשל, להיות גוף תאורה שקוע ונסתר. ניתן לראות זאת למשל בתאורת תקרה על בסיס גבס, כאשר הגוף עצמו נסתר ובלתי נראה ומתקבל אפקט מרהיב שמתאים גם לדירות יוקרה.

פתרונות לד מסוג אחר יכולים לכלול גם נורות נעיצה טובות מאוד וכן גם פתרונות בסגנון ספוט. למי שאוהב את המראה הקלאסי ולמי שרוצה גופי תאורה על בסיס נורות הברגה – יש אפשרות לרכוש נורות לד הדומות מבחינה חיצונית לנורות הלהט. בדורי קמחי ניתן למצוא מגוון גדול מאוד של פתרונות על בסיס לד, גופי תאורה שמתאימים לסלון (עם שטף תאורה רחב ובעל עוצמה), גופי תאורה שמתאימים לפינות אוכל, לאזורי עבודה, לתאורת אווירה ועוד.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את גוף תאורה לד:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ