חנות אונליין
077-8038596

טיפים לבחירת תאורה לחדרי נוער

חדר השינה הוא אחד החדרים החשובים ביותר בכל בית. מעבר לפעולה הבסיסית שאנחנו עושים בו והיא לישון, אנחנו גם נמצאים בו על מנת לבצע פעולות נוספות בהן, קריאה, למידה, צפייה בטלוויזיה וכו'. אם ניקח את כל הפעולות שהוזכרו לעיל, נוכל להיות בטוחים בדבר אחד - חדר השינה צריך להיות מואר בצורה הנכונה או לכלול גופי תאורה שונים, בהם נוכל להשתמש על פי הצורך שלנו. לפניכם טיפים שימושיים ויעילים לבחירת תאורה לחדרי שינה ובפרט לחדרי נוער.

להימנע מתאורה בוהקת או חזקה מדי

כשהילדים שלנו נכנסים לחדר השינה שלהם, הם רוצים להדליק את האור ולקבל תחושה חמימה ונעימה. הם לא רוצים אור חזק מדי או בוהק מדי, כי אז הדבר ייצר תחושה לא נעימה וכזאת שלא תאפשר לשהות בצורה מיטבית בחדר השינה. על מנת לפתור את הבעיה הזאת, ניתן להשתמש בגופי תאורה לחדרי נוער ונורות הניתנות לעמעום. כך אפשר לכוון את עוצמת האור בקלות. לחדר השינה של הילדים, מומלץ לבחור נורות בגוון חם.

לשלב גופי תאורה לחדרי נוער

יש לבחור גופי תאורה שיש להם עיצוב חדשני, מרענן ולא גופי תאורה שיהיו ילדותיים, צבעוניים מדי ועם דמויות של מצוירות עליהן. גופי תאורה לחדרי נוער, צריכים להיות לא מגושמים ובטח שלא גדולים מדי. עליהם להיות בינוניים וכאלה המתאימים לגודל החדר. המטרה העיקרית היא לעצב את חדר השינה, כך שתהיה בו אווירה מרגיעה. אם אתם לא בטוחים, נסו להתייעץ עם אנשי מקצוע כמו, מעצבי פנים ויועצי תאורה.

כמה גופי תאורה מומלץ להתקין?

ככל שהחדר גדול יותר, כך גם יהיו יותר גופי תאורה? בהחלט לא. הימנעו מכך. תסכימו איתנו שחדר השינה צריך להיות יפה, מרגיע ובעיקר נוח. על כן, הפתרון הוא לשלב סוגים שונים של גופי תאורה לחדרי נוער ומה הכוונה? גוף תאורה שיונח על שולחן הכתיבה של הילדים, גוף תאורה שיונח על השידה שיש לצד המיטה ומנורה תלויה במרכז החדר. אם רוצים לשדרג את העיצוב, אפשר להוסיף מנורת אהיל שתעמוד בצד החדר.

להשתמש במתג מיוחד באמצעותו ניתן לעמעם את התאורה

כפי שהוזכר בתחילת הכתוב, מומלץ מאוד להשתמש בעמעם. ההתקנה שלו פשוטה ובאמצעותו ניתן לשלוט על עוצמת התאורה. כלומר אפשר להנות מעוצמה חזקה וחלשה. העוצמה תקבע על פי הפעולות שיבוצעו בחדר. לדוגמה, אם מדובר על הכנת שיעורים, אז מומלץ שעוצמת האור תהיה חזקה ואילו אם מדובר על צפייה בטלוויזיה, בדרך כלל רובנו מעדיפים עוצמה חלשה.

תאורה מעל המיטה

המיטה היא פריט הריהוט המרכזי בחדר ועל כן יש להאיר אותה בצורה הנכונה ביותר. אם יש מיטה זוגית או מיטה וחצי בחדר, נתקין גוף תאורה מרכזי שימוקם מעל מרכז המיטה ובאופן סימטרי. אם יש מיטת יחיד או מיטה זוגית והמיקום שלהן לצד הקיר, ההמלצה היא להתקין את גוף התאורה במרכז החדר.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את טיפים לבחירת תאורה לחדרי נוער:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ