חנות אונליין
077-8038596
פתרונות תאורה למקלחת

זמן המקלחת הוא אחד הרגעים החשובים ביותר ביום. זה הזמן שלנו עם עצמנו, ולכן כשבוחרים פתרונות תאורה למקלחת חשוב מאוד לשים דגש גם על נוחות ופרקטיקה אבל גם על שימוש בתאורה מעוצבת שתעניק לחלל את האווירה הנעימה שאנחנו זקוקים לה.
 

אז איך עושים את זה בצורה אסתטית, אלגנטית ויעילה? כל השיטות במאמר שלפניכם.
 

מהם הדברים החשובים בפתרונות תאורה למקלחת?

פתרונות תאורה למקלחת הם שונים מפתרונות תאורה בחדרי הבית האחרים. תאורה במקלחת צריכה להיות ממוקדת בכמה נקודות שונות: תאורה לאמבטיה (או למקלחון), תאורה למראה, לשירותים ועוד. את בחירת התאורה נעשה לפי הצרכים של בעל הבית וכמובן לפי המאפיינים הייחודיים של החלל עצמו.

יצירת אווירה אינטימית

חדר המקלחת הוא לרוב חדר אשר נרצה ליצור בו אווירה אינטימית, נעימה ומרגיעה. לכן, ניתן להשתמש בתאורה בצבעים חמימים, או בשילוב של צבעים קרים וצבעים חמים. נשתדל להשתמש במספר גופי תאורה. אלו יעניקו לנו את האפשרות לחלק את החלל לכמה מוקדים שונים, אשר לכל אחד מהם אופי וייחודיות משלו.

תאורה פרקטית שעושה את העבודה

למרות הדגש על אווירה וחוויה, אנחנו לא שוכחים שהמקלחת צריכה להיות גם פרקטית ונוחה, ולשרת אותנו באופן יום יומי. לכן, נקפיד על עוצמת תאורה שאינה חלשה מדי, בעיקר באיזור הכיור והמראה. בצורה זו, חדר המקלחת יכול לשרת אותנו בכל מצב - משטיפת פנים והתארגנות כללית ועד לאיפור עדין אשר דורש תשומת לב רבה. ניתן גם להשתמש בדימרים לשליטה בעוצמת התאורה - דבר אשר מעלה את רמת הנוחות אפילו יותר.

 

בחירת תאורה עמידה למים ואדים

העמידות של גוף התאורה היא אחד הדברים החשובים ביותר - על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בפתרונות תאורה למקלחת. אנחנו רוצים שהמנורות יחזיקו לאורך שנים, מבלי להחליד, להתקלקל או "להתעייף". לכן, נקפיד לבחור בפתרונות אשר עשויים מחומרי גלם חזקים ומודרניים, אשר מעובדים ברמת גימור גבוהה העומדת בכל התקנים.

 

תאורה שקועה למקלחת

כאשר אנו מדברים על פתרונות תאורה למקלחת, אי אפשר שלא להזכיר את האפשרות של תאורה שקועה. תאורה שקועה היא כזו שנמצאת בתוך גומחה בקיר או בקונסטרוקציה אחרת, ובצורה זו יוצרת מראה משולב, אחיד, נקי ועדין. תאורה שקועה יכולה להיראות נהדר בעיקר בחללים קטנים יחסית, שכן היא אינה תופסת מקום. 

תאורת מראה

מקום נוסף בו תאורה שקועה יכולה להיראות מצויין הוא סביב המראה. מספר מנורות שקועות במרחקים שווים, יכולות להעניק פונקציונליות ופרקטיות בשילוב עם סטייל מתוחכם. 

 

למה חשוב להשקיע דווקא בפתרונות תאורה למקלחת?

כאשר מתכננים עיצוב של בית, פעמים רבות נוטים לשכוח את חדר המקלחת או להשקיע בו פחות מחשבה מאשר בחדרים האחרים. אך למעשה, חדר מקלחת אשר מעוצב ומואר כהלכה יכול להעלות את רמת החיים שלנו באופן משמעותי. שימוש בתאורה אדריכלית במסגרת פתרונות התאורה למקלחת ולשירותי האורחים, יכולה להוות שדרוג משמעותי לבית כולו.

 

תאורה למקלחת עם קמחי

אנחנו בדורי קמחי תאורה גאים לספק לכם תאורה למקלחת ברמה הגבוהה ביותר. תאורה מקורית וייחודית, מעוצבת על ידי האדריכלים ואנשי מקצוע הטובים ביותר בארץ. אנחנו שואפים תמיד לתוצאות עוצרות נשימה, אשר מתאימות באופן מדויק הן לטעם של הלקוח והן למבנה החדר, תוך שימת דגש על שימוש בחומרי גלם באיכות גבוהה.
 

לפרטים נוספים - שלחו הודעה, התקשרו, או פשוט הגיעו לאחד מאולמות התצוגה שלנו. נשמח לעמוד לשירותכם בכל זמן.

 

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את פתרונות תאורה למקלחת:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ