חנות אונליין
077-8038596
תאורה לפינת איפור

נשים ונערות רבות משתמשות באיפור, אם זה על בסיס יומיומי או לקראת אירועים. לכן חשוב שתהיה לך פינת איפור ייעודית משלך שתוכל לענות על כל הצרכים שלך. אחד הדברים החשובים ביותר בעת עיצוב פינת איפור בבית היא דווקא התאורה. תאורה נכונה תוכל לסייע לך לדייק את תהליך האיפור של הפנים ולהקל עלייך. אז איך מתאימים את התאורה לפינת איפור?

מהי החשיבות של תאורה לפינת איפור?

כשאנו מאפרות את פנינו חשוב לייצר אחידות וסימטריות. ברחבי הבית שלנו קיימים סוגים שונים של תאורה - צמודי תקרה, מנורות שולחן, אור טבעי מבחוץ ועוד, כשלכל אחד מהם עוצמה וגוון אחרים. השילוב של כל אלה יוצר תאורה לא אחידה שמשתנה מחלל לחלל. אם את מתאפרת ומסביבך סוגים שונים של תאורה, התוצאה של האיפור שתראי על פנייך תהיה מושפעת מגורמי האור השונים, מה שיכול ליצור מצב שכשתצאי החוצה - את תיראי אחרת לגמרי ממה שנראית לעצמך בתוך הבית.

בנוסף, הפנים שלנו אינם שטוחים, וכך יוצא שחלקים שונים בפנים מטילים צל על חלקים אחרים. כדי לראות את כל הפנים באופן נייטרלי וללא הצללות חשוב שתהיה תאורה אחידה מכל הצדדים.

מכל הסיבות הללו, מומלץ מאוד להתאים תאורה לפינת איפור בכדי שהאור יגיע מכל הצדדים, יהיה נייטרלי ויתפזר על פנייך בצורה שווה.

מהי התאורה המתאימה ביותר לפינת איפור?

יש שלושה עקרונות להתאמה של גופי תאורה עבור פינת איפור.

  1. עיקרון ראשון הוא הגוון - התאורה המתאימה ביותר לעור הפנים שלנו היא תאורה טבעית, לכן כדאי לנסות לדמות את התאורה המלאכותית שלנו לאור השמש. כשבוחרים נורות לתאורה לפינת איפור כדאי ללכת על גוונים חמים.
  2. עיקרון שני הוא עוצמת התאורה - בזמן תהליך האיפור אנו רוצות לראות את הפרטים השונים בפנינו בצורה חדה ומבלי להסתנוור. לכן כדאי ללכת על נורות חלביות בעוצמות בינוניות.
  3. עיקרון שלישי הוא מיקום התאורה לפינת האיפור - תאורה פרונטלית והיקפית היא אידיאלית לאיפור.

איזה גופי תאורה ניתן לרכוש לפינת איפור?

מנורות נפוצות ביותר לתאורה לפינת איפור הן מנורות לד. מדובר בתאורה שמפיקה אור מצוין והיא גם חסכונית בחשמל. הדרך האידיאלית להשתמש במנורות לד היא להתקין מספר רב של נורות קטנות מסביב ומעל המראה. דרך נוספת להאיר פינת איפור היא להציב מנורה מלפנים כדי לייצר תאורה פרונטלית, או לשלב שתי מנורות שולחן משני הצדדים.

בנוסף, קיימות גם תאורות רינג (טבעת), שמאפרות מקצועיות מרבות להשתמש בהן כדי להאיר על הפנים באופן שווה ואחיד. יתרון גדול במנורות רינג הוא שהגודל שלהן קטן, מה שמאפשר ניידות והתאמה לפינות איפור קטנות יותר.

האם כדאי לי לשדרג את התאורה לפינת האיפור שלי?

התשובה היא כן. גם אם פינת האיפור שלך היא בחדר השינה, בחדר האמבטיה או בכל חדר אחר, ניתן למצוא את הדרך להתאים תאורה נכונה בתקציב הרצוי.

אם ברצונך להשיג את המראה המאוזן והמדויק ביותר בעת איפור פנייך, כדאי מאוד לעצב את תאורת פינת האיפור שלך בהתאם. יש לדבוק בשלושת העקרונות כדי להתאים תאורה לפינת האיפור שלך ולאפשר לך להנות ממנה כמה שיותר.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את תאורה לפינת איפור:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ