חנות אונליין
077-8038596

מה חשוב לדעת כשמעצבים תאורה בחדר העבודה

חדר עבודה או חדר לימוד מצריך תאורה בשפע. בדומה למרחב עבודה מאורגן שחיוני להישגים טובים ופרודוקטיביות גבוהה, גם לתאורה יש השפעה ניכרת על היכולת שלכם לעמוד במשימות, ואף ברצון שלכם לבצע אותן.

 

כיצד תאורה לקויה עלולה להשפיע על יכולתכם לעבוד?

בין שמדובר באור טבעי או מלאכותי, חשוב לדעת איך לעצב נכון את התאורה, מכיוון שעשויות להיות לה השפעות רבות על יכולת הריכוז שלכם, התחושה הכללית שלכם במהלך השהייה בחדר העבודה, מצב הרוח ואפילו על מידת הפרודוקטיביות והיצירתיות שלכם.

 

אילו סוגי אורות מומלץ לשלב בחדר העבודה?

חדר העבודה יכול לשמש אתכם לפונקציות שונות. זה יכול להיות לצורך קריאה, עבודה על המחשב, ניהול פגישות בזום או פנים מול פנים, יצירה ועוד.

כמו חללים מרכזיים אחרים בבית, גם כאן חשוב לתת דגש על השילוב בין 3 גורמים:

  1. תאורה סביבתית – התאורה הכללית, מקור האור העיקרי של החדר. נועדה לספק תאורה נוחה ללא יותר מידי בוהק. גופי תאורה שמשמשים לתאורה סביבתית כוללים נברשות, תאורת מסלול, גופים שקועי תקרה, פמוטי קיר ועוד.
     

  2. תאורת משימות – תאורה שמתמקדת באזור מסוים, פוגעת ישירות באזור המיקוד ומקלה על ביצוע משימה ספציפית. היא יכולה לספק כמות מוגברת יותר של אור למשימות שדורשות דיוק או לקריאה. גופי תאורה שמשמשים לתאורת משימות כוללים מנורות שולחן, תליונים ועוד.
     

  3. תאורת מבטא – בתאורת מבטא עושים שימוש כאשר רוצים ליצור עניין סביב אובייקט מסוים על מנת למשוך אליו את תשומת הלב. זה יכול להיות ציור, פסל, מיצג אומנותי ועוד. גופי תאורה שמשמשים לתאורת מבטא כוללים פמוטי קיר, נברשות עם דימרים, אורות מסלול ישירים ועוד.

 

מהם האורות הטובים ביותר לחדר העבודה?

  • אור טבעי – מקור האור הטוב ביותר לחדר העבודה הוא אור טבעי, שמקל על הראייה וממזער את הלחץ התוך עיני כאשר נדרשים למקד את המבט. מסיבה זו מומלץ למקם את עמדת העבודה בסמוך לחלון.
     

  • מנורת שולחן – מנורת שולחן היא גוף תאורה הכרחי לכל חדר עבודה. היא גם פונקציונלית וגם דקורטיבית, ומבטיחה שתוכלו להתמקד בפעולות שונות שדורשות תאורת משימות. מומלץ לרכוש גוף תאורה עם ראש מתכוונן, כך שניתן לשנות את המיקוד של האור.
     

  • תאורת תליון – אופציה זולה יותר מנברשת, שמאפשרת לשפוך אור רב ישירות על שולחן העבודה.
     

  • צמודי קיר – גופי תאורה צמודי קיר יעילים שמי שעסוק רבות בקריאה. פרט לכך, הן יעילות עבור מי שרוצה לחסוך מקום בחלל, כי הן לא תופסות מקום כמו מנורות רצפה לדוגמה.
     

  • אורות שקועים – אורות שקועים מותקנים בתוך התקרה. למרות שהם מוטבעים ומוסתרים הם מספקים תאורה מספקת, ומאפשרים לשלוט בעוצמת האור על ידי שימוש בדימר.
     

  • מנורות ריצפה – מנורות אלו הן פריט דקורטיבי שלא ניתן להתעלם מנוכחותו, ויעילות במיוחד לפינות קריאה בחדר העבודה. 
     

  • מסלול תאורה – מסלולי תאורה יעילים במיוחד לחדרי עבודה של אמנים או אנשים שעוסקים ביצירה מסוגים שונים כמו תפירה, פיסול ועוד.

 

שילוב של דימרים חיוני לסביבת העבודה שלכם

דימרים מאפשרים לכם לשלוט בכמות האור בהתאם לפעילות שלכם בכל רגע נתון. הם מאפשרים ליצור את האווירה הרצויה ולבחור בצורה מושכלת את כמות האור שתהיה בחדר העבודה.

צריכים עזרה? המומחים של קמחי תאורה מתמחים בעיצוב תאורה לעסקים.

בין לקוחותינו אנשי מקצוע רבים, שעיצבנו להם חלל נוח, פונקציונלי ונעים לעבוד בו באמצעות גופי תאורה מרהיבים שמותאמים לסגנון האישי ולאופי העבודה שלהם. 

מוזמנים ליצור עמנו קשר, ונשמח לעמוד לשירותכם.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את המדריך ליצירת תאורה אידיאלית לחדר העבודה בבית:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ