חנות אונליין
077-8038596

בחירה נכונה של גופי תאורה מעוצבים למטבח

עיצוב מטבח בגופי תאורה מיוחדים

תאורת המטבח עלולה להיות השיקול האחרון בכל הקשור לעיצוב חלל הבית, אך כדי שהמטבח ייראה טוב ותוכלו לתפקד בו היטב, חשוב להאיר את החלל כראוי. מומחים מסכימים, ששל התכנון הוא התקופה הטובה ביותר להחליט על גופי תאורה מעוצבים למטבח, מכיוון שהוא פותח אפשרויות בלתי מוגבלות, יתרון שלא ניתן לנצל אם המטבח כבר עוצב.

מערכת תאורה טובה למטבח זקוקה לפחות לשני אלמנטים:

  1. תאורת משימות לבישול והכנה בטוחה
  2. תאורת אווירה ליצירת מצב רוח, הדגשת תכונות אדריכליות ותחושה קצת יותר אינטימית ופחות פונקציונלית.

השתלטו על מערכת התאורה במטבח

מטבח יכול להכיל מספר גופי תאורה למטבח, שקל לשלוט בהם באמצעות מערכת בקרה גמישה במקום באמצעות מתגי הפעלה וכיבוי. גופי תאורה מעוצבים למטבח משמשים כתאורת רקע או תאורה כללית, וניתן לשלבם בקירות, בתקרה, על גבי ארונות המטבח ועוד. על מנת ליהנות מאפשרות זו חשוב לוודא שכל גוף תאורה נשלט בנפרד, וכך תוכלו ליצור אווירה בהתאם לצורך, לשעת היום והפעילות שנעשית בחלל.

האירו את חלל המטבח עם נוריות LED

פליטת החום הנמוכה, החיסכון בהוצאות החשמל ואריכות חיי הנורות הן רק חלק מיתרונותיהן של נוריות ה – LED שהפכו אותה לכל כך מומלצת כשמדובר בתאורת לד למטבח, שהפופולריות הגוברת שלהן הובילה לכך, שמרבית גופי התאורה שמשווקים כיום מוצגים ומשווקים עם נוריות אלו. נוריות אלו תופסות פחות מקום בהשוואה לפלורסנט, ומעניקות אור חזק מספיק לחלל גדול ורחב, שניתן לבחור בגוונים שונים. כמו כן, נורות אלו משתלבות גם בגופי תאורה שקועי קיר נסתרים, חסכוניות ולא מרצדות בעת הפעלתן.

היעזרו בתאורת מיקוד במטבח

פס תאורה למטבח, שממוקם מתחת לארון או ישירות מעל הכיריים, הכיור ולוח החיתוך יבטיח תאורת משימות בהירה וממוקדת. הקפידו למקם אותו קרוב ככל האפשר לקצה הקדמי של הארון, אחרת תאירו את החלק האחורי של משטח העבודה בלבד.

כמו כן, מומלץ במקרים אלו לבחור גופי תאורה מעוצבים ויחודיים עם נורות פלורסנט קטנים וקומפקטיים או רצועת LED גמישה.

השתמשו בצבע האהוב עליכם

צבעים חמים או אביזרים במראה תעשייתי היו בעבר פופולריים בעת עיצוב תאורה בבית, ובמיוחד תאורה למטבח, אך אנו רואים כעת מגמה מתפתחת לכיוון נועז הרבה יותר, ורבים בוחרים בצבעים עזים ובולטים כמו אדום, צהוב וירוק. יותר ויותר אנשים מעוניינים להכניס ריגוש גם בין כותלי המטבח, שבעבר היה נפרד מהחלל המרכזי בבית, והיום הוא נוטה יותר להתמזג עמו.

אביזרי תאורה מעניינים ישוו למטבח שלכם להראות פחות קליני ויעניקו לו יותר שיק, אווירה וסגנון ייחודי.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את בחירה נכונה של גופי תאורה מעוצבים למטבח:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ