חנות אונליין
077-8038596

על תאורה צמודת תקרה למטבח ויתרונותיה

עיצוב הבית הוא עולם שהתפתח וצמח מאוד בשנים האחרונות, והדבר בולט במיוחד בתחום עיצוב המטבח. ניתן לראות זאת באמצעות מגוון אפשרויות התאורה הקיימות למטבח כמו מנורות תלויות, תאורת קיר וכן תאורה צמודת תקרה למטבח.

מחפשים גופי תאורה למטבח? כל מה שצריך לדעת על התקנת תאורת פנים כחלק מעיצוב המטבח במאמר הבא.

תאורה למטבח כחלק בלתי נפרד מעיצוב הבית

כיום יש לנו מודעות רבה יותר מבעבר בנוגע לחשיבות של התקנת גופי תאורה מעוצבים למטבח אשר ייעודיים ומותאמים לחדר המטבח וכן ידע רב יותר על עיצוב תאורת המטבח כך שתתרום ליצירת חזות מרשימה ויוקרתית יותר של הבית.

בנוסף, מגוון תכניות הבישול השונות המוצגות בתדירות גבוהה מאוד בטלוויזיה והפיכת הבישול לאמצעי סטטוס ורמת חיים, הובילו להגברת תשומת לב שמופנית לעיצוב המטבח ולהתקנת תאורה מתאימה בחלל זה.
גם האהבה לבישול ולהכנת המאכלים וכן מסורת האירוח של בני משפחה וחברים, הנם גורמים נוספים המסבירים כיצד הפך תחום התאורה המודרנית למטבח לחלק עיקרי ובלתי נפרד מתהליך עיצוב הבית.


כל אלו הובילו הן להגברת המודעות של חשיבות בחירת גופי התאורה נכונים למטבח והן לכך שפותחו במהלך השנים יותר ויותר אמצעי תאורה מקוריים ויצירתיים למטבח עם אפשרויות חדשניות ואינספור של אפשרויות בחירה הן עיצוביות והן פונקציונליות. כל זאת על מנת שאמצעי התאורה יוכלו לענות על כל הצרכים האפשריים ולמצוא פיתרון להארתו של כל חלק מחלל המטבח במידה הרצויה.

מעצבי פנים, אדריכלים וחברות תאורה רבות מכירות את הדרכים לניצול המטבח באופן מיטבי על ידי בחירה והתקנה של גופי תאורה מודרניים המתאימים בדיוק לבית שלכם. באמצעות התאורה הנכונה - כל מטבח ייראה כמו אחד שנוח ונעים לשהות בו וכן ייראה מרווח ומרשים ובעל חזות יוקרתית ומפוארת.

תאורה צמודת תקרה למטבח – הפתרון המנצח

תאורה של גופים צמודי תקרה הנה אמצעי תאורה המשולב בארכיטקטורת התקרה, כך שהאור יוצא ישירות מהתקרה ומאיר מלמעלה כלפי מטה, כאשר גוף התאורה עצמו מותקן בתוך התקרה ואינו נראה חיצונית, מה שיוצר אלמנט מתוחכם ותורם בהשגת עיצוב ייחודי ומעניין במיוחד לחדר המטבח.


תאורה צמודת תקרה למטבח הנה אמצעי התאורה המנצח לחדר זה, שכן היא מוסיפה אור נעים לעין שאינו חזק מדי או חלש מדי וכך היא מאפשרת עבודה בטוחה ויעילה במטבח. כאשר אנו משתמשים בסכין או מרתיחים מים חמים חשוב מאוד שתהיה לנו תאורה מספקת, בדיוק כמו זו המספקים גופי התאורה הייעודיים למטבח.


התאורה צמודת התקרה הנה המומלצת ביותר לשימוש בחדר המטבח. אמצעי תאורה זה הנו שקוע בתקרה ולא בולט כלל כלפי חוץ ולכן נחשב לבטיחותי יותר. כמו כן מדובר בפתרון מעולה לכל מי שמעוניין לחסוך בהוצאות, שכן הוא יעיל במיוחד מבחינת צמצום תצרוכת החשמל בבית.


גופי תאורה שקועים בתקרה הם פתרון נפוץ בכל הנוגע לתאורת פנים ורבים משתמשים בו בחדרים אחרים בבית ולא רק במטבח.

החלטתם שאתם מעוניינים בשדרוג המטבח? רוצים להוציא את המיטב מחדר המטבח שלכם באמצעות התקנת תאורה חסכונית ובטיחותית, שגם תעניק מראה מרשים ומרהיב ביופיו לחדר זה וכן לשאר הבית?
אנו בחברת 'דורי קמחי – תאורה אדריכלית' בעלי ניסיון של עשרות שנים בעיצוב והתקנה של תאורת פנים וחוץ למבנים פרטיים, עסקיים וציבוריים. אנו נשמח לייעץ לכם וללוות אתכם בתהליכי עיצוב, ייצור והתקנת התאורה המודרנית שתשדרג את המטבח שלכם וכן את שאר חדרי הבית.

תאורה צמודת תקרה למטבח בבית פרטי

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את על תאורה צמודת תקרה למטבח ויתרונותיה:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ