חנות אונליין
077-8038596

למזג את החללים המרכזיים עם גופי תאורה תלויים למטבח

כשמעצבים תאורה לחללים שונים בבית צריך לקחת בחשבון כיצד הם מתמזגים יחד. כשמדובר בחדרי השינה או חדרי הרחצה, שנפרדים מיתר הבית ניתן ליצור כל תאורה שרוצים וליצור בכל חדר סגנון ייחודי, אולם בחללים משותפים כמו המטבח, הסלון, פינת האוכל והפרוזדורים חשוב לקחת בחשבון את ההתמזגות של החללים האלו בגלל סמיכותם זה לזה, מה שהופך את עיצוב התאורה בהם להרבה יותר מאתגר וטריקי.

מבין כל החללים המרכזיים של הבית, החלל המאתגר מכולם הוא המטבח, מכיוון שבו אנו רוצים לשלב תאורת אווירה יחד עם תאורה פונקציונלית, כזו שגם תאפשר לנו לבצע את העבודה במטבח בצורה נוחה ובטוחה וגם תיצור אווירה נעימה ורכה, שמתאימה לכינוס סביב שולחן האוכל ובילוי אינטימי עם משפחה וחברים.

גופי תאורה תלויים למטבח או צמודי תקרה?

כשמתאימים גופי תאורה למטבח חשוב לקחת בחשבון שהאור חייב להישפך על כל החלל בצורה אחידה בכדי לתת תחושת מרחב ולספק מספיק אור. לשם כך רצוי להיעזר בגופי תאורה צמודי תקרה. אולם מי שמבקש ליצור מוקד תאורה מרכזי באמצעות גופי תאורה תלויים למטבח יכול לשלב בין 2 ל- 3 מנורות תלויות, שמספקות יחד תאורה אחידה ומספקת לכל חלל המטבח.

הן מטבחים מודרניים והן מטבחים כפריים רבים כוללים אי, משטח עבודה או שולחן אוכל מרכזיים, שמעליהם ניתן לשלב גופי תאורה תלויים למטבח, אשר יהוו אלמנט עיצובי, ובמקביל יעניקו תאורה מושלמת למקום המפגש המרכזי בחלל המטבח.

השימוש בתאורת לד במטבח

תאורת לד למטבח יכולה לשרת את המטרות העיצוביות והפונקציונליות שלו כאחד. הצבת פסי לדים בחלקם התחתון של הארונות התלויים מעל משטח העבודה תחליף את נורת הפלורסנט שבדרך כלל מנסים להסתיר, תעניק תאורה מספקת לביצוע מטלות הבישול והאפייה ותבטיח אלמנט דקורטיבי יפיפה, שמוסיף לתחושת המרחב במטבח ומדגיש את משטחי העבודה.

כיצד תאורת המטבח משתלבת עם יתר החללים המרכזיים בבית?

בעת בחירת גופי התאורה למטבח חשוב לוודא שהם משתלבים עם עיצוב המטבח הכללי- הארונות, השיש, צבע הקירות וכו'. אם המטבח מעוצב במראה כפרי והעץ הוא האלמנט הדומיננטי שבו, כדאי לבחור גופי תאורה שייראו מסורתיים, אך למטבח שמעוצב בסגנון מודרני ומתאפיין בקווים נקיים ושימוש נרחב במתכות, גופי תאורה עם זכוכית לדוגמה יהיו בחירה נהדרת.

שילוב של גופי תאורה תלוייםלסלון שמדברים באותה שפה עיצובית ייצור קשר בין החללים השונים. ניתן לבחור צבע אחיד לגופי תאורה שונים במטבח ובפינת האוכל או חומרי גלם זהים (עץ, מתכת, זכוכית וכו').

השימוש במנורות עמידה מעוצבות עושה עבודה נהדרת במיזוג בין חללים שונים כמו בין המטבח והסלון או בין המטבח ופינת האוכל. אם יש לכם פינה שמחברת בין החללים הללו ואתם שוקלים להציב בה גוף תאורה עומד, עשו כן, כל עוד הוא לא מפריע למעבר ולתנועה חופשית בחלל.

כדי ליהנות בחלל המטבח צריך תאורה מתאימה ומספקת

כפי שציינו, תאורת המטבח כוללת מרכיבים פונקציונליים, מרכיבים עיצוביים ואלמנטים שבונים אווירה. על מנת להתאים את התאורה לכל סיטואציה באופן מושלם מומלץ להתקין מתג דימר, שמאפשר לעמעם את התאורה לפי הצורך. כך ניתן ליצור אווירה אינטימית וחמימה לארוחה ב- 2 או אווירה שוקקת ומלאת חיות לאירוח של חברים ובני משפחה.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את למזג את החללים המרכזיים עם גופי תאורה תלויים למטבח :
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ