חנות אונליין
077-8038596

איך בוחרים גופי תאורה למשרד?

איך בוחרים גופי תאורה למשרד

כשמתכננים משרד חדש, בחירת התאורה היא אחד השלבים החשובים ביותר. התאורה משפיעה במידה רבה על העיצוב והאווירה הסופית בחלל כולו, ויש בכוחה אפילו לשנות את אחוזי התפוקה של העובדים. אז איך בוחרים את גופי התאורה הנכונים? איך ממקמים אותם? האם עדיף אור צהוב וחם, או אור לבן תעשייתי? במאמר הבא אנחנו הולכים לתת לכם כמה טיפים מקצועיים, שיעזרו לכם לבחור בחכמה. 

 

שלבו אור לבן ואור צהוב

בעבר, משרדים ומקומות עבודה נוספים התאפיינו בתאורה לבנה בוהקת ולא נעימה. תאורה כזו עלולה ליצור עייפות, כאבי ראש ותחושה מעיקה עבור העובד השוהה בחלל למשך שעות ארוכות. מאידך, גם תאורה צהובה ונעימה יכולה להיות בעייתית, שכן היא יוצרת תחושה ביתית עד כדי ישנוניות, ועלולה להוריד את תפוקת העבודה.

הפתרון המושלם הוא שילוב של אור לבן עם אור צהוב - אפילו בתוך אותו החלל. את האור הלבן נבחר לשים בעמדות עבודה, אשר התפוקה ויעילות בהן זה העיקר, ואילו את האור הצהוב נשלב במרחבים משותפים אשר יחסי האנוש תופסים בהם מקום גדול יותר. לדוגמה, לובי, חדר אוכל ואפילו חדרי ישיבות.

 

תאורה ממוקדת מול תאורה מפוזרת - שיקולים מרכזיים

בשנים האחרונות אנחנו רואים בתי עסק רבים אשר בוחרים להתקין תאורה למשרד תוך שימוש באור מפוזר, אשר שוטף את החלל כולו ולא מתמקד באיזור מסויים. איפה הבחירה הזו מתאימה, ואיפה כדאי דווקא לדבוק בתאורה ממוקדת? הנה כמה נקודות שחשוב שתדעו.

תאורה בחדרי אוכל, אולם קבלת פנים או מרחבים משותפים אחרים

תאורה לעסקים בעלי מרחבים משותפים צריכה להיות נעימה, ולתת לכל הנוכחים תחושה שהם חלק מהמתרחש. לכן, תאורה מפוזרת בגוון חם יכולה להיות בחירה נהדרת. לאחר שתחליטו על גופי התאורה המרכזיים, תוכלו לתקין גם תאורה ממוקדת שתדגיש נקודות אסטרטגיות בחלל - חפצי אומנות, דלפק קבלה, דלת כניסה וכו'.

תאורה בעמדות עבודה

בעמדות עבודה עדיף להשתמש בתאורה ממוקדת ולא מפוזרת. תאורה ממוקדת בהקשר זה תעזור לייצר אווירה פונקציונלית ולהעלות את תפוקת העבודה. עם זאת, יש לשים לב שהתאורה אינה חזקה מידי ושלא נוצר סינוור, בוהק או השתקפויות במסך המחשב.

 

תנו לעובדים אפשרות לשלוט בתאורה בעמדה שלהם

מחקרים הוכיחו שכאשר נותנים לאדם לשלוט בסביבת העבודה שלו - ולו בדברים הקטנים ביותר - הוא מרגיש טוב יותר, והמוטיבציה והתפוקה שלו עולות. הנה שני רעיונות לדרכים בהן תוכלו לתת לעובדים שלכם תחושה של שליטה בסביבת העבודה. 

דימרים

גופי תאורה אשר כוללים דימרים, אותם אפשר לעמעם כשרוצים, יכולה לספק לעובדים את היכולת להגביר את התאורה כשהם זקוקים לכך - למשל בפגישות - ולעמעם אותה כשהם עובדים על משהו קליל יותר ומעוניינים באווירה רגועה.

מנורות שולחן או מנורות עומדות

מנורות שולחן יכולות להיות דקורטיביות ופונקציונליות כאחד. האור שהן מפיקות הוא נעים וממוקד, והן יכולות להוות גיוון עיצובי המבדיל את עמדות העבודה זו מזו. 

 

התאמת גופי התאורה לתכנון האדריכלי

גופי תאורה מרכזיים משנים את הנראות של החלל, ולכן במקרים של תכנון תאורה לבניין חדש המיקום שלהם ייקבע כבר בשלב התכנון האדריכלי. אנחנו בדורי קמחי מתמחים בתאורה אדריכלית, עובדים עם בעלי המקצוע המובילים בישראל וגאים לספק ללקוחותינו תאורה מרהיבה בהתאמה אישית.

 

איפה לרכוש גופי תאורה לבית העסק?

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר דרך תיבת הפניות באתר. נשמח לייעץ ולסייע לכם. חברת דורי קמחי היא חברה עם רזומה של עשרות פרוייקטים בתאורה לעסקים, ומאות לקוחות מרוצים.

 

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את איך בוחרים גופי תאורה למשרד?:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ