חנות אונליין
077-8038596

מספר טיפים לעיצוב תאורה לעסקים

תאורת עסקים בתכנון דורי קמחי

סוג התאורה שיש בחלל שבו אתם נמצאים יכול להשפיע מאוד על היכולת שלכם להתרכז או להתמקד בדברים. התאורה יכולה מצד אחד לגרום לכם להתעייף מאוד ואף לחוש מדוכדכים או מצד שני, לשפר את מצב הרוח שלכם, רמת האנרגיה, הערנות והפרודוקטיביות שלכם. אם כך, כיצד תוכלו לנצל את התאורה לטובת העסק שלכם? הנה כמה טיפים לעיצוב תאורה לעסקים, שתוציא מהעובדים שלכם את המיטב, תגדיל את התפוקה ותועיל למכירות של העסק.

הקשר שבין גמישות התאורה לתפוקת העובד

מחקרים מצאו, ששליטת העובד בסביבת העבודה שלו מועילה לו להיות הרבה יותר פרודוקטיבי. בין אם מדובר בטמפרטורה של המזגן, במיקום השולחן או בכיוונון התאורה בחלל העבודה, עובד ששולט בסביבתו מרגיש טוב יותר והופך להיות יותר יעיל. למעשה, כל עובד יודע בדיוק מהם התנאים, שנחוצים לו על מנת לעבוד ביעילות. ספקו להם את האפשרויות לשלוט בסביבת העבודה שלהם, והם יתנו לכם יותר.

לראות את הדברים באור חיובי

באופן כללי, תאורה חמה נחשבת לתאורה רכה, נעימה ומחמיאה יותר. אם בעסק שלכם יש דלפק קבלה, כדאי להציב גופי תאורת לד חמה, שתתן לקהל שמגיע אווירה נעימה, אינטימית ושרותית. כמו כן, אם העסק שלכם מציע  מוצרים למכירה כמו מוצרי מזון לדוגמה, כדאי שתציגו את הסחורה באור חמים ומחמיא. עקרון התאורה החמה עובד גם בתאי הלבשה בחנויות אופנה והלבשה, בהם חשוב לתת ללקוחות להרגיש ולהיראות טוב בבגדים שהם מודדים.

בחנויות פרמה ותמרוקים, שמוכרות איפור, ובחדרי טיפולים של מאפרות וקוסמטיקאיות חשוב לשלב תאורה קרה וחמה, על מנת לראות את הגוונים של האיפור במדויק ללא האשליה שנוצרת מסוג תאורה אחד.

לגלריות, משרדים ודלפקי קבלה ניתן להשתמש בתאורה ממוקדת קרה יותר על מנת להבליט פריטים דקורטיביים לדוגמה.

אור יום ותאורה עקיפה

הסעיף הזה נוגע מעט גם בעיצוב החלל, אבל הוא כל כך חשוב, שלא היינו מוכנים לוותר עליו. מדובר באור השמש, התאורה הטבעית הכי עוצמתית שיש לנו עלי אדמות. אור השמש מועיל לנו להיות הרבה יותר פרודוקטיביים, הוא גורם להפרשת הורמונים חיוביים בגופנו, מסייע לתחושת הרווחה הכללית שלנו, וכפועל יוצא של כל אלו, הוא גורם לנו להיות יצרנים וערניים יותר.

בדו"ח של המועצה העולמית לבנייה ירוקה נמצא כי עובדים שנחשפו לאור יום הם 18% יותר פרודוקטיביים. עיצוב חלל משרדים לדוגמה, עם מחיצות זכוכית ותאורה היקפית יכול לשרת את המטרה הזו נפלא.

עיצוב תאורה לעסקים תלוי באווירה שאתם רוצים ליצור

בין אם אתם מעוניינים לעודד יצירתיות וחדשנות כמו בחברות הייטק או שחשוב לכם ליצור אינטימיות וקירבה כמו בקליניקות של פסיכולוגים, זכרו שתאורה לעסקים נקבעת בהתאם לכך. קבעו את התחושה שאתם רוצים להעביר ללקוח, ומשם תצאו לקבל החלטה על סוג התאורה שנכון לעסק שלכם.

לסיכום

ארגונים חכמים יודעים כי שיפור הביצועים של האנשים שלהם גורם לחברות לצמוח. עיצוב תאורה לעסקים יכול להיות כלי רב עצמה שמסייע להגדיל את ביצועי העובדים ולהפיק הרבה יותר מהעסק.

מחפשים גופי תאורה מעוצבים, שגם יאירו את העסק שלכם וגם ישמשו כפריט ייחודי? דברו אתנו!

בקמחי תאורה תמצאו מגוון רחב של גופי תאורה שקועים, דקורטיביים, צמודי תקרה או שנדלירים ועוד. נשמח להמליץ לכם על גופי התאורה האיכותיים ביותר ושהכי מתאימים לצרכים של העסק שלכם.

 

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את מספר טיפים לעיצוב תאורה לעסקים:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ