חנות אונליין
077-8038596

החשיבות של תאורה אדריכלית במשרדים

החשיבות של תאורה אדריכלית במשרדים

כשמדברים על תאורה במשרדים, יש הרבה דברים שחשוב לדעת. כיום, המשרד הוא לא רק מקום שעובדים ממנו. בעולם שאחרי מגיפת הקורונה, עבודה היברידית נהוגה ברוב המקומות. המשרד הפך למקום שצריך להיות נעים להגיע אליו, ושנותן לעובד את כלל התנאים שהוא זקוק להם כדי להגיע לתפוקה הגבוהה והיעילה ביותר.

אז מה אנחנו צריכים לעשות כדי לעזור לעובדים במשרד לשמוח בכל בוקר מחדש? התשובה טמונה בשילוב שבין תכנון תאורה מדוייק וכמובן תכנון בשלב האדריכלו. כל הפרטים בכתבה הבאה.

המפתח: העבירו את השליטה לעובד

כל המחקרים החדשים ביותר מראים כי כשלאדם יש שליטה על הסביבה שלו, הוא מרגיש טוב יותר ויכול להיות יותר יצרני ופרודוקטיבי. שליטה במרחב יכולה להיות בדברים הקטנים. החל מהטמפרטורה של המזגן, דרך התמונות על הקיר ולבסוף כמובן גם התאורה. הנה כמה רעיונות שמדגימים איך באמצעות תכנון אדריכלי נכון, אתם יכולים לעזור לעובדים שלכם לשלוט בסביבה שלהם ולהרגיש הרבה יותר בנוח.

תאורה ניתנת לעמעום

תאורה אדריכלית אשר ניתנת לעימעום ושינוי היא דרך מצויינת ליצור חלל ורסטילי, הניתן לשינוי לפי מידת העייפות ומצב הרוח של העובד. התאמה זו תוכל להגדיל את תפוקת העבודה שלו.

עמודי תאורה ניתנים להזזה

משרדים רבים "עוברים ידיים" לעתים קרובות. התפקידים מתחלפים, וכל אחד שמגיע למשרד רוצה להעניק לו את הטאצ' העיצובי האישי שלו. לכן, שימוש בעמודי תאורה הניתנים להזזה מפעם לפעם יכולה להיות אפשרות טובה למשרדים אשר האדם היושב בהם מתחלף מדי כמה חודשים.

אור יום טבעי

אור יום טבעי הוא דבר שניתן לקבל על ידי תכנון אדריכלי נכון, ולאחר מכן ניתן להוסיף גופי תאורה שיחמיאו לו וידגישו אותו.

 

המשרד כמקום בילוי

כשבוחרים תאורה למשרד, חשוב לזכור כי המשרד הוא לא רק מקום עבודה. בסופו של דבר, רוב האנשים מבלים יותר זמן במשרד מאשר בבית, מה שהופך אותו גם למקום של בילוי ומפגש חברתי בזמן ההפסקות. לכן, יש ליצור גם איזורים בעלי אווירה נעימה וביתית, פינות ישיבה, שולחנות אוכל, וכו'.

ניתן לעשות זאת באמצעות תאורה בעלת אור חם, המוצבת במקומות אסטרטגיים. גם מספר גופי תאורה קטנים שיהוו חיזוק לגוף התאורה המרכזי יכולים לעשות עבודה נפלאה ולגרום לחלל להרגיש נעים ומזמין יותר.

תאורה בחדרי ישיבות

תאורה בחדרי ישיבות היא אחד הנושאים המרתקים ביותר בענף התאורה לעסקים. זאת מכיוון שלאווירה בחדר ישיבות יש השפעה גדולה מאוד על ההחלטות שמתקבלות בחברה או בארגון. התאורה צריכה להאיר על כל מעגל היושבים באופן שווה, כדי לא ליצור יחסי כוחות שליליים, ולתת תחושה מרגיעה ושלווה.

 

תאורה - אלמנט עיצובי ראשוני

כשניגשים לתכנון אדריכלי, התאורה יכולה לעשות שינויים גדולים. לעתים, מיקום הקירות ייקבע יחד עם מיקום התאורה. אותו הדבר נכון גם לגבי עיצוב הפנים, בחירת הצבעים, הגוונים והטקסטורות. אם אתם מעוניינים בייעוץ ומידע נוסף אודות החשיבות של תאורה במשרדים, אתם מוזמנים לפנות אלינו.

 

בחירת תאורה למשרדים - איך עושים את זה?

הדרך הנכונה לבחור תאורה למשרדים היא פשוט ללכת ולהסתכל על גופי תאורה שונים. אתם אלה שבסופו של דבר תהיו במשרד, ותיהנו מהעיצוב והתוצאה הסופית.

באולם התצוגה של דורי קמחי בתל אביב תוכלו למצוא מגוון רחב של פריטי תאורה מרהיבים, במגוון סגנונות ועיצובים. מוינטג' ועד אר דקו, מלד ועד מנורות להט וניאון - אין דבר שלא תמצאו אצלנו, באיכות ובגימור הגבוהים ביותר.

 

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את החשיבות של תאורה אדריכלית במשרדים:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ