חנות אונליין
077-8038596

טיפים לשיפור ושדרוג התאורה במשרד

גופי תאורה לד למשרד

אם אתם מבלים לא מעט שעות במשרד וסובלים מכאבי ראש ועייפות, קחו בחשבון שזה לא קשור בהכרח לעבודה שלכם אלא יכול להיות מאוד שיש קשר לתאורה שיש במשרד.

 

תסכימו איתנו שהמשרד הוא המקום שצריך להיות הכי נוח ונעים וגם זה שיספק סביבת עבודה מיטבית ועל כן, אם התאורה לא מתאימה, הדבר יפגע משמעותית בעבודה עצמה ויגרום לעובדים לעבוד בצורה לא טובה. אז בואו ננסה יחד להבין איך בוחרים תאורה מתאימה למשרד ואיזה טיפים אפשר ליישם בנושא.

להתחשב בעוצמת האור

אם החלטתם על שדרוג התאורה במשרד ועל רכישה של גופי תאורה לד למשרד, וודאו שעוצמת האור נכונה. הכוונה היא שלא תהיה עוצמת אור נמוכה מדי אבל גם לא גבוהה מדי. אם המשרד יהיה חשוך, הדבר יגרום לעובדים שלכם להיות מדוכאים ובוודאי לא לעבוד בצורה אופטימאלית שכן הם יצטרכו לאמץ עוד יותר את העיניים ובמקביל גם הראש יתחיל לכאוב.

 

ומנגד, אם יש יותר מדי אור במשרד, הרי שגם כאן העיניים יתאמצו עוד יותר על מנת להתאים את עצמן לעוצמת האור. אז מה הפתרון? לנצל את התאורה הטבעית וגם לבדוק מהי עוצמת האור המתאימה ובהתאם לכך ליישם.

שימוש במנורות מעוצבות

כיום, יש המון עיצובים וסגנונות של גופי תאורה. העדיפות היא לבחור בכאלה שגם יספקו עוצמת הארה טובה וגם יהיו יפים ומעוצבים וכך יוסיפו סטייל למשרד. כאשר בוחרים גופי תאורה, מומלץ לבחור גופי תאורה לד למשרד שגם ישדרגו את מראה המשרד וגם יהפכו את צריכת החשמל בו לחסכונית במיוחד. רכשו בהתחלה מספר גופים כאלה ובהתאם לכך בדקו איך הם משתלבים והאם עוצמת האור מספיקה או לא. קחו בחשבון שאם יש לכם קירות בהירים במשרד, הרי שלא תצטרכו יותר מדי גופי תאורה.

קביעת מיקום גופי התאורה

יש לכך חשיבות רבה. עליכם לחשוב האם למקם גופי תאורה לד למשרד בתקרה, על השולחנות או להציבם ברצפה. אתם צריכים לבחור את המיקום הטוב ביותר ואגב, יכול להיות שתצטרכו לבחור יותר ממיקום אחד.

תאורה לפי חללים שיש במשרד

סביר להניח שהמשרד שלכם מורכב ממספר חללים בהם, הקבלה, המסדרון, חדרי משרדים, אופן ספייס וכו'. כל אחד מהחללים האלה צריך להיות מואר באופן אחר. על כן, לפני שבוחרים גופי תאורה לד למשרד, בודקים קודם מהם הצרכים בכל חלל. בהתאם להם, בוחרים את התאורה המתאימה.

לא לוותר על ייעוץ

אם אתם רוצים להיות בטוחים שהבחירה שלכם תהיה מושלמת ונכונה, אל תתביישו להיעזר בבעלי מקצוע. נסו לדייק ולהסביר לכם את הצרכים שלכם ותנו להם להציע לכם את הפתרונות הנכונים. בעלי מקצוע אלה יכולים להיות יועצי תאורה, אדריכלים, מעצבי פנים וכו'. כל אלה פתרונות תאורה לעסקים שיהיו מצוינים וכל זאת תוך התחשבות במסגרת התקציב שלכם.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את טיפים לשיפור ושדרוג התאורה במשרד:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ