חנות אונליין
077-8038596

על מה צריך לשים דגש כשמעצבים תאורה לעסק?

דגשים לעיצוב תאורה בעסק

עיצוב של תאורה לעסק זה דבר שדורש מיומנות רבה. כאשר אנחנו נכנסים לחנות, מסעדה, בר, או אפילו משרד - התאורה משפיעה במידה רבה על התחושה שלנו, גם כשאנחנו לא שמים לב לכך. יש הרבה מאוד פרמטרים שיכולים להשפיע על האווירה, החל מגוון התאורה ועד לעוצמה ואופן הפיזור שלה. כמובן שגם הנראות של גוף התאורה עצמו משפיעה על הנראות הסופית של החלל.

 

אז מה הם הדברים שהכי חשוב לקחת בחשבון בעיצוב התאורה בעסק שלכם? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

ההשפעה של סוג העסק על בחירת התאורה

לסוג העסק יש השפעה רבה על בחירת התאורה, ובעיקר לשאלה האם העסק מקבל קהל או לא. עסק אשר מעניק שירות ללקוחות הוא שונה מעסק שנוכחים בו רק עובדים. הנה כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם בכל אחד מהמצבים.

תאורה בעסק שמעניק שירות ללקוחות

עסק שמעניק שירות ללקוחות צריך להיות בעל תאורה נעימה, חמה ומזמינה. האווירה צריכה להיות ביתית מצד אחד, אך עניינית ומקצועית מאידך. ניתן לעשות זאת באמצעות גופי תאורה דקורטיביים נסתרים, אשר מדגישים מוצרים או עמדות מכירה מרכזיות, וגוף תאורה מרכזי אשר יכול להוות גם פריט דקורטיבי. אם מדובר במקומות אירוח (כמו מסעדה, בין קפה או בר), ניתן להשתמש בתאורה כדי ליצור אזורי ישיבה ואווירה מסוימת סביב השולחנות.

תאורה בעסק שנמצאים בו רק עובדים 

כשאנחנו מתכננים תאורה לעסק שלא מקבל לקוחות, הדבר העיקרי שיש לחשוב עליו הוא תפוקת העבודה בשילוב עם נוחותם של העובדים. כמובן שתאורה למשרד תהיה שונה מתאורה למחסן או מפעל, ובכל זאת - בכל המקומות הללו יש מספר מאפיינים משותפים.

אנחנו ממליצים על תאורה לבנה, אשר יוצרת תחושה של ערנות ופרודוקטיביות. אפשרות נוספת היא שילוב בית תאורה לבנה לתאורה צהובה רכה יותר. בחירה של תאורה צהובה בלבד עלולה ליצור תחושה ישנונית משהו, ולהוריד את התפוקה של העובדים.  

 

איך ליצור את התאורה המרשימה ביותר?

יצירה של תאורה מרשימה היא דבר חשוב אם אתם רוצים לגרום לעסק להיות מקום שמותיר רושם לאורך זמן. לתאורה לעסקים בעיצוב מקצועי יש כוח רב, והיא יכולה להפוך את החלל למרהיב ועוצר נשימה, וגם להיחרט בזיכרון לאורך זמן - כך שכל מי שיזדמן לעסק יספר עליו אחר כך לחברים ולמשפחה. 

 

תאורה ורסטילית לעסקים משתנים

תאורה ורסטילית לעסקים יכולה לעזור לכם לשנות את הנראות של העסק לפי הצורך. בין אם יש לכם חנות שהמוצרים בה מתחלפים או עובדים בעלי העדפות שונות במשרד, אתם יכולים לבחור את התאורה כך שיהיה ניתן להתאים אותה אישית.

ניתן לעשות זאת באמצעות שימוש בדימרים (מעמעמים), מנורות שולחן, גופי תאורה עומדים אשר ניתנים להזזה, ועוד. 

 

בחירת תאורה עמידה ואיכותית

כאשר אתם בוחרים תאורה עסק, אתם כנראה רוצים לקבל מערכת כוללת אשר תהיה עמידה לאורך שנים. לכן, רצוי לבחור בגופי תאורה מאיכות גבוהה. בין אם אתם מחפשים תאורת חוץ או תאורה פנים, הדבר האחרון שאתם רוצים הוא תקלות באמצע יום עבודה. 

 

למה כדאי לבחור תאורה לעסק עם קמחי?

אנחנו בקמחי עובדים עם לקוחות רבים מהמגזר העסקי. אנחנו מעצבים תאורה אדריכלית אשר יוצרת חוויה, והופכת כל חלל לעולם בפני עצמו. אצלנו, כל גוף תאורה הוא יחיד ומיוחד במינו. יועצי התאורה שלנו יבינו את הצרכים המדוייקים של העסק שלכם, ויתאימו עבורכם בדיוק את מה שאתם צריכים.

צרו איתנו קשר היום לשיחת ייעוץ, או הגיעו לאחד מאולמות התצוגה שלנו.

 

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את על מה צריך לשים דגש כשמעצבים תאורה לעסק?:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ