חנות אונליין
077-8038596

5 טעויות נפוצות בתכנון מערך התאורה בעסק

טעויות נפוצות בתכנון מערך התאורה בעסק

מערך התאורה בעסק הוא אחד הדברים החשובים ביותר לקחת בחשבון כאשר מבצעים תכנון של משרדים, חנות, או אפילו מחסן. לתאורה יש השפעה בלתי מבוטלת על כל השוהים בחלל - החל מהעובדים, דרך משתפי פעולה וספקים ועד לאחרון הלקוחות.

התאורה יכולה להעניק השפעה מרגיעה או מעוררת אנרגיה, ולשנות את הצורה בה האדם חושב. למה זה קורה, ואיך נתכנן את התאורה בצורה שתתמוך בעסק שלנו ובמטרותיו? כדי להבין זאת, יש להבין קודם כל מה הדברים שמהם חשוב להימנע.

טעויות בתכנון משרדים

כשאנחנו מתכננים משרדים, אנחנו צריכים קודם כל ולפני הכל לחשוב על טובת העובדים שלנו. המטרה שלנו היא לאפשר להם להרגיש בנוח, כך שיוכלו לעבוד במלוא היעילות האפשרית להם. כדי שזה יקרה, יש שני דברים שבשום פנים ואופן אסור לנו לעשות.

תאורה בלתי ניתנת לשליטה

מחקרים מראים שכאשר העובדים יכולים לשלוט בתאורה, הם מרגישים ביטחון רב יותר, וכפועל יוצא מכך גם עובדים בצורה יעילה. 

איך יוצרים תאורה שהעובד יכול לשלוח עליה? בקלות רבה: נוכל להשתמש בדימרים (מעמעמים), שמשנים את עוצמת האור ולא רק מכבים ומדליקים אותו. אפשרות נוספת לשליטה בתאורה היא שימוש בגופי תאורה אשר ניתן להזיז אותם ולשנות את מקומם מעת לעת, זאת בנוסף לתאורה הקבועה בקירות המבנה.

אורה שלא מתחשבת באור הטבעי

תאורת משרד יעילה היא כמובן תאורה שלוקחת בחשבון את האור הטבעי הנכנס מהחלונות, עובדת איתו ומדגישה אותו. בצורה זו, אנחנו יוצרים תחושה של חמימות וחלל פתוח, ומאפשרים לעובדים הנמצאים במשרד לאורך שעות ארוכות שלווה ורוגע.

טעויות בתכנון חנויות

כל אדריכל יוכל לספר לכם שכאשר מתכננים חנות, לתאורה יש חשיבות מכרעת לצורה בה הלקוח חושב ובוחר מוצרים. דבר זה נכון לגבי תאורה לעסקים קטנים וגדולים כאחד. לכן, אלו שתי הטעויות הגדולות ביותר שאנשים עושים כאשר הם בוחרים את התאורה לחנות.

תאורה אחידה

לתאורה נכונה יש את הכוח להדגיש מוצרים ואיזורים שאתם רוצים למשוך אליהם יותר קהל, להוביל את הלקוחות במסלול שאתם רוצים שילכו בו, ליצור איזורים שונים, ועוד. אם אתם משתמשים בתאורה אחידה בכל בית העסק, אתם למעשה מפספסים את האפשרות להשפיע על הדרך בה הלקוחות שלכם תופסים את המותג ומפסידים הרבה מאוד כסף.

תאורה בחדרי מדידה

תאורה בחדרי מדידה היא תורה שלמה. זאת מכיוון שהיא צריכה להאיר את הגוף כולו באופן ראוי, ועם זאת ליצור תחושה של נועם ויופי.

טעויות בתכנון חדרי ישיבות

תכנון תאורה בחדרי ישיבות דורשת ידע בתאורה אדריכלית, אך עם זאת גם הבנה פסיכולוגית לא מעטה. כאשר אנחנו מתכננים תאורה לחדר ישיבות, אנחנו צריכים קודם כל לדאוג שכל היושבים יוארו באופן שווה - גם מסביב לשולחן מוארך או כזה שאינו סימטרי. זאת על מנת לשדר כבוד ושיוויון לכל הנוכחים בחדר. 

אז מהי הדרך הנכונה לתכנן תאורה אדריכלית?

תאורה אדריכלית נכונה בבתי עסק היא התמחות בפני עצמה. אנחנו בדורי קמחי אוהבים לעבוד עם עסקים קטנים או גדולים, ולהפוך את החוויה שהם מעניקים ללקוחות שלהם למרהיבה ומענגת.

אנחנו מאמינים שתאורה טובה היא כזו שיוצרת שילוב עוצר נשימה בין אומנות לפרקטיקה, ומשתמשים בכלים מתקדמים, עשרות שנות ניסיון וכמובן יצירתיות וחדשנות - כדי להביא כל חנות, משרד או אולם לגרסה המעוצבת ביותר שאפשר. 

אנחנו מזמינים אתכם לעיין בדוגמאות שבאתר לקבלת השראה. פנו אלינו עוד היום לקבלת פרטים נוספים.

 

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את 5 טעויות נפוצות בתכנון מערך התאורה בעסק:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ