חנות אונליין
077-8038596

בחירת תאורה לחדר עבודה בבית - טיפים מומלצים

תאורה לחדר עבודה בבית

אם אתם שוקלים איך לבחור את התאורה לחדר העבודה בבית, הגעתם למקום הנכון. מאז משבר הקורונה, עבודה מרחוק הפכה לסטנדרט. כמעט כל אחד צריך שתהיה לו פינת עבודה נוחה, מעוצבת, וכמובן מוארת היטב. פינה שנעים לשהות בה לאורך שעות ארוכות, ולבצע את כל המשימות - החל מפגישות זום חשובות ועד לתשלום חשבונות.

אז איך בוחרים את התאורה הנכונה? אספנו עבורכם את הטיפים המומלצים, כדי להפוך את המשימה לקלה במיוחד.

 

למה חשוב לבחור בקפידה תאורה לחדר העבודה בבית?

מי שרגיל לעבוד שעות ארוכות במשרד, יודע שהתאורה בחדר העבודה בבית משפיעה על היבטים רבים בבריאות, בהרגשה וגם בתפוקה. תאורה נעימה, שמסייעת לריכוז, יכולה להשפיע עלינו בצורה חיובית, לגרום לנו להיות פחות עייפים ויותר מרוכזים. לכן, אין להקל ראש בבחירת גופי תאורה - בדיוק כמו שלא הייתם מקלים ראש בבחירת כיסא שתומך בגב או מסך מחשב רחב ואיכותי.

 

מהו גוון התאורה הנכון למשרד ביתי?

השאלה הראשונה שרבים מהלקוחות שלנו שואלים אותנו היא: מהו הגוון הנכון לתאורה לחדר העבודה בבית? לבן קר, צהוב חם, או בכלל שילוב בין השניים? התשובה שלנו היא שאין תשובה אחת נכונה, ולכל אחד יהיה גוון אחר שנכון עבור הצרכים שלו. הנה כמה נקודות שחשוב לזכור עבור כל אחת מהאפשרויות.

תאורה לבנה לפינת העבודה

תאורה לבנה נהוגה בעיקר במשרדים תעשייתיים וגדולים, והיא ידועה בכל שהיא יוצרת אווירה של ריכוז, עבודה ותפוקה גבוהה. עם זאת, יש לה גם חסרונות. היא גם פחות נעימה לעיניים, ויוצרת תחושה פחות ביתית. למי שסובל מלחץ, חרדה וסטרס גבוה, גוונים קרים יכולים להיות פחות תומכים. לכן, אם אתם מכירים את עצמכם ויודעים שיש לכם קושי להתרכז, תאורה לבנה יכולה לעזור מאוד. 

תאורה חמה לפינת העבודה

תאורה בגוון צהוב או כתום היא טובה עבור מי שמעוניין לעבוד ועדיין להרגיש תחושה של ביתיות וחמימות. גוונים אלה הם פחות "נהוגים" עבור משרדים קלאסיים, אבל בעזרת הכלים שעומדים לרשותנו בתור מי שעוסקים בתאורה אדריכלית - ניתן ליצור גוף תאורה ייעודי להפוך גם את הגוונים האלה למתאימים עבור סביבת העבודה הביתית שלכם.

שילוב בין תאורה חמה לתאורה קרה

שילוב בין תאורה בגוונים חמים לתאורה בגוונים קרים היא דרך מצוינת להפוך את המשרד שלכם לורסטילי ומתאים למגוון סיטואציות, החל מיום עבודה עמוס ולחוץ שדורש פרודוקטיביות גבוהה ועד לימים רגועים עם מעט משימות. אפשר גם לבחור בתאורה אשר ניתנת לשליטה, הן מבחינת גוון התאורה והן מבחינת העוצמה והכיוון בו היא נשלחת.

 

האם מומלץ לבחור בגוף תאורה גדול ודקורטיבי?

גוף תאורה בולט אשר מושך את העין יכול להיות בחירה עיצובית מצוינת עבור חלל יחסית "נקי", אך יש לשים לב שכאשר מדובר במשרד מומלץ שלא ליצור עומס גירויים. זכרו שבסופו של דבר, המטרה שלכם היא לעבוד באופן יעיל, וחשוב מאוד לבחור תאורה למשרד אשר תומכת במטרה זו ועוזרת לכם להגשים אותה.

 

איזו תאורה לבחור אם אני מעוניין בחדר ורסטילי?

אם אתם מעוניינים בחדר שהוא גם משרד וגם חדר אורחים, ניתן לבחור למקם גוף תאורה אחד לכל צורך, בצורה סולידית ונעימה. כך תוכלו ליצור בקלות תרחישים שונים של תאורה בחדר העבודה בבית, ולהפוך אותו להרבה יותר פרקטי. 

 

בחירת תאורה אדריכלית עם קמחי

אנחנו בקמחי תאורה נשמח להעניק לכם ייעוץ בבחירה ועיצוב של תאורה מותאמת אישית לחדר העבודה בבית, או לכל חלל אחר שתבחרו בו. אנשי המקצוע שלנו כאן עבורכם - צרו איתנו קשר כעת דרך האתר.

 

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את בחירת תאורה לחדר עבודה בבית - טיפים מומלצים:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ