חנות אונליין
077-8038596

נברשות תאורה - היהלום של הבית והמשרד

כיום, אפשר לרכוש נברשות תאורה לבית ולמשרד במחיר המתאים לכל כיס. הן עדיין משדרות מראה יוקרתי ואיכותי ממש כמו פעם והיום ניתן לראות שהן חזרו בגדול. אז איך תדעו שאתם בוחרים את הנברשת האידיאלית לבית או למשרד? אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה ולצלול לעולם שלם של נברשות.

בחירת נברשת לבית

הנברשות פופולאריות במספר מיקומים בבית בהם, פינת האוכל, חלל הכניסה לבית וחלל הסלון. יחד עם זאת, הנברשות גם מתאימות לחללים כמו חדרי שינה. מה שכן כאשר ממקמים את הנברשת בכל אחד מהמקומות שהוזכרו לעיל, יש להתחשב במספר פרמטרים בהם, בחירה נכונה של גודל הנברשת (בדרך כלל לפי גודל החלל), גובה התקרה שיש בחלל, כמות האור שאנו מעוניינים שהנברשת תספק והחומרים מהם עשויה הנברשת. ההמלצה היא לבחור נברשת או נברשות שיכתבו בצורה מושלמת עם סגנון העיצוב שיש בחללים של הבית.

כך למשל, אם הבית שלכם מעוצב בסגנון קלאסי, תוכלו לבחור נברשות יוקרתיות מקריסטל ואם הבית מעוצב בסגנון כפרי, אז העדיפות היא לבחור נברשת זכוכית עם מראה עדין ונקי.

טיפ חשוב: כאשר תולים נברשת, יש לבדוק שלא תלינו אותה בגובה נמוך מדי. כך נמנע מצב של התנגשות בנברשת במקרה שיש לנו בני משפחה, חברים ואורחים גבוהים.

נברשת לפינת אוכל

אם יש לכם חלל המשמש לכם כפינת אוכל ובו אתם מקיימים את כל הארוחות המשותפות, עליכם לתלות בחלל כזה נברשת גדולה ומרשימה. הרי זה ידוע שהנברשת משמשת לא רק כפתרון תאורה מעולה המספק עוצמת אור גבוהה אלא גם כפריט עיצובי לכל דבר. שימו לב, עליכם לבחור נברשת שתהיה בגודל של שולחן האוכל שיש ברשותכם או אפילו קטנה ממנו. הימנעו מבחירת נברשת גדולה כאשר השולחן שיש ברשותכם הוא קטן. נסו להתאים את החומר ממנו עשויה הנברשת לחומר ממנו עשוי שולחן פינת האוכל. אתם לא חייבים לבחור בדיוק את אותו החומר וכן מומלץ לעשות שילוב עם חומרים שיכולים להתאים. חומרים כאלה יכולים להיות עץ וזכוכית.

נברשות לחללים אחרים

אם עד לא מזמן היה נהוג להתקין נברשות רק בחללים כמו סלון ופינת אוכל, כיום ההמלצה היא להתקין נברשות גם בחללים כמו המטבח, חדרי שינה, חלל הכניסה לבית וכו'. כך שתרגישו חופשי להעז בכל הקשור לתליית הנברשת גם בחללים אחרים ובייחוד בחללים שהינם חשוכים.

נברשות למשרדים

שמדברים על תכנון של תאורה לעסקים, חשוב להבין שאם רוצים לייצר למשרד מראה יוקרתי, תוכלו להשתמש בתאורת נברשות, תאורת קריסטלים וכו'. הנברשות יכללו תאורת לד שיכולה להתאים למשרדים הפועלים 24 שעות ביממה. מדובר על תאורה חסכונית, עוצמתית וחזקה.

התאמת הנברשת וסוג הנורות המתאים

הנברשת היא גוף תאורה שיכול לתפקד כגוף תאורה מרכזי ופרקטי. ניתן לשלב בנברשת נורות מסוג לד, שיכולות לספק עוצמת אור גבוהה וחזקה. אם המטרה העיקרית שלכם היא תאורה נעימה וגם אינטימית המתאימה בדרך כלל לחללים כמו הסלון וחדרי השינה, אז תוכלו להתקין נורות לד בגוון חם ולהחליף את המתג הרגיל בעמעם. כך תוכלו לשלוט בעוצמת האור הדרושה לכם. מומלץ להתייעץ עם מומחה תכנון תאורה לבית, על מנת לבחור את הנברשות המתאימות.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את נברשות תאורה - היהלום של הבית והמשרד:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 3  ממוצע: 4.3
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ