חנות אונליין
077-8038596

תכנון תאורה במרכזים מסחריים

תכנון תאורה במרכזים מסחריים

לתכנון תאורה במרכזים מסחריים יש משמעות רבה. בניגוד לבית או משרד, בהם הפונקציה העיקרית של גופי התאורה היא פשוטה יותר, בבתי עסק התאורה יכולה לשמש לצרכים רבים, כמו הדגשה של מוצרים שאנחנו רוצים למשוך אליהם יותר תשומת לב או חלוקה של מרחב גדול ופתוח לחללים קטנים יותר. וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על תאורה של מראות וחדרי הלבשה… אז אם אתם עומדים בפני תכנון תאורה במרכז מסחרי קטן או גדול, אתם בדיוק האנשים שצריכים לקרוא את המאמר הבא.  

תכנון תאורה במרכזים מסחריים לשימושים משתנים

חלוקת חללים

אם בבית העסק שלכם יש חלל פתוח, ואתם רוצים לשמור על מראה גדול אבל עדיין לתחום איזורים שונים, תאורה ייעודית יכולה להיות דרך נהדרת לעשות זאת. בצורה זו, הלקוחות שלכם יוכלו להסתובב בחנות ולראות את האיזורים האחרים בקלות, ועדיין להרגיש את ההבדלים בין המתחמים השונים.

הדגשה והכוונה

יש לכם מוצרים מסויימים שהם מוצרי הדגל של העסק שלכם, והייתם רוצים לשים אותם בפרונט? מעוניינים "להוביל" את הלקוחות במסלול מסויים במרכז המסחרי, בין אם מדובר בחלל סגור או שטח פתוח? ניתן לעשות את כל זה באמצעות תכנון תאורה במרכזים מסחריים. קיימים מגוון גופי תאורה לעסקים שייתנו לחלל כיווניות וזרימה טבעית. תאורה שקועה לאורך המדרגות, לדוגמה, יכולה להוות תאורת ערב מושלמת.

תאורה דקורטיבית

תאורה מעוצבת יכולה להיות גם קישוט בפני עצמו, פריט אומנותי אשר נותן מראה ייחודי ומלא באופי. תאורה דקורטיבית ניתנת להזמנה אישית, או אפילו מעוצבת על ידי חברות ומעצבי יוקרה מהטובים בעולם. כיום, יש מגמה אופנתית של שימוש בתאורת וינטג', אך גם גופי תאורה גיאומטריים, מודרניים ותעשייתיים בהשראת זרם האר דקו.

 

תאורה בהתאמה אישית

מרכזים מסחריים מתאפיינים לעתים קרובות בתכנון אדריכלי ייחודי ובלתי סטנדרטי. ייחודיות זו מחייבת הזמנת תאורה אדריכלית בהתאמה אישית, שתתאים בדיוק לצורה ולזווית בה היא מוצבת, ותיתן את המראה הסופי הרצוי. 

לדוגמה, בחנויות נעליים במתחמי קניות גדולים בוחרים רבים מלקוחותינו להציב תאורת רצפה שקועה בהתאמה אישית, שתיתן לקונים ולקונות את חוויית המדידה והרכישה המושלמת ואת האווירה היוקרתית שגורמת להם לחזור שוב ושוב.

בקיצור, תכנון תאורה במרכזים מסחריים תוך מחשבה על התאמה אישית לצרכים של כל בית עסק יוצרת נראות נהדרת לחלל.

 

תאורת וינטג'

אופנת הוינטג' היא דבר שנכנס לכל תחום בחיינו בשנים האחרונות, מבגדים ועד עיצוב פנים. תחום התאורה לעסקים מצטרף גם הוא לחגיגה, ונוכל לראות במרכזים מסחריים תאורה שמזכירה ימים עברו, אלא שעכשיו הגימורים הם מודרניים, נקיים וחלקים יותר, להענקת מראה סופי מושלם. 

סוגי תאורת וינטג' בתכנון תאורה למרכזים מסחריים

אם התגעגעתם לנורות להט בעלות אור חם ונעים, אהילי קריסטל עדינים ואפילו נברשות גדולות ומרשימות - תדעו שכל הדברים הללו חוזרים ובגדול, וניתן לשלב אותם בתכנון תאורה במרכזים מסחריים.

 

תכנון תאורה יעיל וצריכת חשמל

מרכזים מסחריים צריכים להיראות טוב, אבל גם לשמור על יעילות וצריכת חשמל נמוכה, שכן הם משתמשים בהרבה אנרגיה. לכן, ניקח זאת בחשבון כשנבצע את תכנון התאורה במרכז המסחרי. בתאורת החוץ ובחללים הגדולים נבחן להשתמש בנורות חסכוניות עד כמה שניתן, כמו לדוגמה נורות לד.

 

תאורה במרכזים מסחריים - רק עם דור קמחי

יש דרכים רבות לעיצוב ותכנון התאורה במרכז מסחרי. המפתח הוא לשלב את עיצוב הפנים, עיצוב התאורה, וכמובן התכנון האדריכלי בצורה שתעניק את חוויית הקנייה הטובה ביותר ללקוח שלכם, תוך שימת דגש על הצרכים של בתי העסק השונים הנמצאים במרכז. 

אנחנו בדורי קימחי נשמח לסייע לכם ליצור את התאורה האולטימטיבית לכל חלל ומרחב עסקי, תוך שיתוף פעולה עם טובי האדריכלים והמעצבים בישראל. 

 

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את תכנון תאורה במרכזים מסחריים:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ