חנות אונליין
077-8038596

האם לתאורה בעסק יש השפעה על ההכנסות שלו?

תאורה בעסק יש השפעה על ההכנסות שלו

פעמים רבות אנחנו נשאלים איזו השפעה יש לתאורה על הפעילות של בית העסק. אנשים רבים טועים לחשוב שתאורה אדריכלית היא דבר דקורטיבי ותו לא, אך המציאות היא שאין דבר רחוק יותר מן האמת. לתאורה יש השפעה ממשית על פעילות העסק, על הלקוחות, העובדים, ואפילו הספקים. כל הפרטים בכתבה.

תאורה והכנסות - קשר מחקרי

מחקרים הראו כי תאורה נכונה יכולה להביא לתפוקת עבודה גדולה יותר, להגדלת מכירות, ובכך להעלאת את מחזור העסק במספר בלתי מבוטל של אחוזים. איך זה קורה, ומהי הדרך הנכונה ליישם את עקרונות התאורה גם בעסק שלכם? הנה שתי הצעות שממש כדאי לכם לשקול.

העלאת התפוקה של העובדים

כאשר אנו מעניקים לעובדים שלנו סביבת עבודה נוחה, אנחנו מעלים את התפוקה שלהם - וזו עובדה. כמו שאנחנו דואגים לכיסאות אורתופדיים, שולחנות בגובה מתאים, מטבחון אשר מצוייד בבר מים ואפילו מכונת קפה, וכולי, אנחנו צריכים גם לדאוג לתאורה טובה.

כשמדובר במשרדים שהעובדים שוהים בהם לאורך כל היום, התאורה הטובה ביותר היא תאורה אשר ניתן לשלוט בה ולשנות אותה במידה מסויימת מדי פעם. דוגמאות לתאורה כזו הן גופי תאורה עם דימר, מנורות עומדות אשר ניתן להזיז ממקום למקום ברחבי החדר, ועוד.

הדגשת מוצרים ואיזורים

אם אנחנו רוצים להעלות את ההכנסות בבית עסק כמו חנות או אפילו בית ממכר למזון, אנחנו יכולים לחשוב על דרכים יצירתיות להדגיש את האיזורים והמוצרים שאנחנו רוצים למשוך אליהם את הלקוחות. זאת באמצעות תאורה אדריכלית מרשימה וייחודית, כזו שאי אפשר לפספס או להתעלם ממנה. תאורה אדריכלית היא מושלמת בתור תאורה לעסקים, בדיוק מהסיבה הזו.

תאורה חיצונית - למשוך לקוחות אל החנות בצורה טבעית

כיום, חוויית הקניה של הלקוח היא אחד הדברים החשובים ביותר. בעידן של אחרי הקורונה, בו רוב האנשים מעדיפים לבצע את הקניות שלהם באינטרנט, ההגעה לחנות פיזית צריכה להיות חוויה יוצאת מן הכלל כדי להצדיק את המאמץ, כזו שהופכת כל שופינג לתענוג בפני עצמו. תאורה נכונה היא המפתח ליצירת התפאורה המושלמת החל מהרגע הראשון של איתור החנות ברחוב, עוד לפני הכניסה.

תאורה בחלונות ראווה 

בחלונות ראווה יש להציב תאורה עדינה, כזו שתדגיש בדיוק רב את המוצרים המוצגים, מבלי להיראות ראוותנית או "לתפוס את הבמה".

תאורה חיצונית

תאורה חיצונית, כמו לדוגמה תאורה של שלטים, היא בעלת חשיבות מכרעת מכיוון שהיא הדבר הראשון שהלקוח פוגש. פעמים רבות היא תהיה זו שתשפיע על התת מודע ותטה את כף המאזניים בשאלה האם להכנס לחנות או לא.

שימוש בתאורה אדריכלית דינמית

תאורה אדריכלית דינמית היא דבר חשוב במיוחד. אנחנו רוצים להתאים כל גוף תאורה באופן מושלם לבית העסק, למבנה הפיזי שלו ולמטרות שהוא רוצה להשיג באופן שוטף.

תאורה כפריט עיצובי

תאורה הינה מרכיב בעיצוב החנות שיש לו משמעות פרקטית וקוסמטית כאחד. השילוב בין הפרקטיקה לנראות, הוא שהופך את התאורה לחשובה כל כך. 

תאורה אדריכלית מעוצבת בצורה בה גם גוף התאורה עצמו משדר עוצמה ויופי, וגם האור המוקרן משפיע על האווירה והתפאורה.

איך להגדיל את המחזור באמצעות שימוש בתאורה אדריכלית?

הגדלת המחזור באמצעות שימוש בתאורה אדריכלית נעשית בראש ובראשונה על ידי תכנון נכון והבנת הצרכים המדויקים של בית העסק.

אנחנו בדורי קמחי אדריכלות נשמח לייעץ לכם ולבצע חשיבה מעמיקה בנוגע לדרך בה התאורה יכולה לקחת את המכירות והתפוקה שלכם לשלב הבא.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את האם לתאורה בעסק יש השפעה על ההכנסות שלו?:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ