חנות אונליין
077-8038596
תאורת לד למשרד

מתכננים את התאורה במשרד הביתי שלכם, או עומדים בפני שיפוץ של משרדי החברה? כשמדברים על תאורה, חשוב לבחור בפתרון הנוח, החסכוני והעמיד ביותר. תאורת לד למשרד מעניקה לכם את כל היתרונות האלו, וחשוב מכל - היא גם נראית פשוט מצויין.


במאמר הבא אנחנו הולכים להסביר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לתכנן חלל שיעשה לכם חשק לעבוד. קריאה נעימה!

מה הם היתרונות של תאורת לד למשרד?

כשמדברים על תאורה למשרד, למנורות לד יש יתרון עצום על פני כל סוגי התאורה האחרים. הן הרבה יותר חסכוניות בחשמל, מחזיקות לאורך שנים, דורשות תחזוקה מינימלית, ועוד. למרות שמנורות מסוג זה יכולות להיראות יקרות יותר במבט ראשון, לאורך זמן הן יהיו דווקא זולות, הודות לתוחלת החיים הגבוהה שלהן.

בנוסף, נורות לד הן הרבה יותר אקולוגיות, כך שתוך כדי שאתם חוסכים כסף - אתם גם עוזרים קצת לכדור הארץ. 

 

אילו סוגים של תאורת לד קיימים?

כשמדברים על תאורת לד, ניתן למצוא בשוק מגוון רחב מאוד של גופי תאורה דקורטיביים. הנה כמה מהסוגים האהובים ביותר על קהל הלקוחות שלנו.

תאורת לד צמודת תקרה או קיר

תאורת לד צמודת תקרה היא תאורה אשר לא נתלית באמצעות כבל חשמלי, אלא נצמדת אל המשטח ומכוסה בפאנל אשר מפזר את האור בצורה יפה ואלגנטית. תאורה מסוג זה יוצרת מראה נעים של אור טבעי, בעיקר אם תבחרו להשתמש בגוונים חמים יותר.

תאורת לד עומדת

תאורת לד עומדת יכולה להוות השלמה מעולה לתאורה צמודת התקרה. היתרון שלה הוא שהיא לרוב ניתנת להזזה בחלל, כך שאפשר לשנות את ארגון המשרד לפי הצורך. 

תאורת לד שולחנית 

תאורת לד שולחנית היא פריט קטן ושימושי בכל משרד. אחד היתרונות של תאורה שולחנית הוא שהיא מאפשרת לבחור עיצובים מקוריים וייחודיים. 

 

איך לתכנן תאורה לחדרי עבודה? 

יועצי התאורה שלנו, אשר רבים מהם מתמחים באופן ספציפי בתאורה לעסקים, משתמשים בצורה נרחבת בנורות לד לתכנון של משרדים וחדרי עבודה. הסיבה לכך היא שמלבד העובדה שהן חסכוניות מאוד, הן גם מעניקות אור נעים ואיכותי אשר תומך בנוחות העובדים ובתפוקת עבודה גבוהה מאוד. 

טיפ לתכנון המשרד המושלם

טיפ חשוב לתכנון משרדים משותפים הוא להעניק לעובדים את היכולת לשלוט במידה מסוימת בסביבה שלהם - וזה מתחיל בתאורה. שימוש במנורות עומדות אשר ניתנות להזזה, מנורות שולחן, ומנורות קבועות עם דימרים, יתנו לעובדים את האפשרות להשפיע על החלל שהם נמצאים בו. מחקרים הראו שזוהי אחת הדרכים הפשוטות והיעילות ביותר להעלות את רמת הרווחה והסיפוק שלהם, ועל ידי כך גם את תפוקת העבודה. 

 

מתי כדאי להיעזר באיש מקצוע לתכנון תאורה בחללי עבודה? 

אם אתם מתכננים משרד חדש, אם צרכי התאורה שלכם מורכבים (לדוגמה בחללים עם מעט מאוד אור טבעי), או אם אתם פשוט רוצים לקבל את התוצאות הטובות ביותר, כדאי מאוד לעבוד עם יועץ תאורה מקצועי. היועץ יוכל להתאים לכם את הרכב התאורה המתאים ביותר עבור הצרכים המשרדיים שלכם. 

 

קמחי תאורה - להאיר את המשרד המושלם 

אנחנו בקמחי תאורה מעניקים שירות לקהל לקוחות רחב מהמגזר העסקי. אנחנו מתמחים בתכנון תאורה לחללי עבודה אשר משלבת בין יופי לפונקציונליות, בין עיצוב לצרכי יום יום.

על מנת להתרשם מההיצע הרחב שלנו, אנחנו מזמינים אתכם להגיע לאחד מאולמות התצוגה. זכרו גם שניתן ליצור תאורה אדריכלית מותאמת אישית - כך שהצרכים שלכם ייענו באופן המדויק ביותר.

 

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את תאורת לד למשרד:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ