חנות אונליין
077-8038596

יועץ תאורה לעסקים - למה זה חשוב?

יועץ תאורה לעסקים

לצורת התאורה של בית עסק יכולה להיות השפעה משמעותית על מצב הרוח וגם על תפוקת העבודה של העובדים באותו חלל. חללים שמוארים בצורה לא טובה יכולים לגרום לאנשים להרגיש שלא בנוח וכתוצאה מכך הם יהיו פחות פרודוקטיביים.

 

יועץ תאורה לעסקים יכול לעזור לכם להבין את השפעת האור על חלל המשרד שלכם, כך שתוכלו ליצור חלל נוח וגם פרודוקטיבי עבור העובדים שלכם. יועץ תאורה טוב יוכל לעזור לכם לבחור את סוג התאורה המתאימה ביותר לצרכים שלכם וגם להתאים את התאורה צריך לחללים השונים במשרד.

מהו תפקידו של יועץ תאורה לעסקים

ייעוץ תאורה לעסקים כולל אבחון מדוקדק של תכנון המבנה, לצד התחשבות בצרכי הלקוחות ורצונותיהם. בנוסף, על יועץ התאורה להתחשב בגורמים שונים המשפיעים על עיצוב חלל הפנים של העסק, כמו צבעם של הקירות ואופיים של הרהיטים. אחרי שלב האבחון, יועץ התאורה יוכל לדעת אילו גופי תאורה עשויים להתאים עבור החלל של בית העסק.

הדרך האופטימאלית להגיע להרמוניה מושלמת של עיצוב התאורה בבית העסק היא לתכנן את התאורה כבר בשלב מוקדם. כך יעלה בידו של יועץ התאורה לקחת בחשבון את כל החללים בבית העסק ולשלב ביניהם בצורה הנכונה ביותר, מחשבה על כל הפרטים הקטנים היא שעושה את כל ההבדל.
 

לקריאה נוספת על תאורה בחללי עבודה משותפים - לחצו כאן

 

למה כדאי להיעזר בשירותיו של יועץ תאורה לעסקים

ישנן סיבות רבות מדוע חשוב להזמין יועץ תאורה לעסקים עבור העסק שלכם:

  • חיסכון בזמן - תאורה אשר מותאמת בצורה מדויקת לצרכיהם של העובדים, מאפשרת חיסכון בזמן יקר. זאת מכיוון שלאנשים שלא רואים טוב לוקח יותר זמן להתמצא בסביבת העבודה שלהם ולבצע את הפעולות הנדרשות מהם.

  • חיסכון בכסף - עובדים שרואים טוב, מבינים בצורה טובה ומדויקת את אשר לפניהם וכך הופכים לפרודוקטיביים ומקצועיים יותר.

  • מראה מקצועי יותר - תאורה שמשתלבת בהרמוניה עם החללים השונים המצויים בבית העסק מייצרת מראה אסתטי אשר משדר מקצועיות ומהימנות עבור לקוחות החברה.

  • הגברת שביעות הרצון של העובדים - עובדים שסביבת העבודה שלהם נוחה ומוארת כהלכה הם עובדים מרוצים יותר. התאורה בבית העסק היא חלק בלתי נפרד מסביבת העבודה של העובדים ומשום כך מומלץ להשקיע גם בגופי תאורה משלימים כגון מנורות קיר או גופי תאורה צמודי תקרה.

לקריאה נוספת אודות ייעוץ תאורה למשרד - לחצו כאן

 

מה עוד כדאי לדעת על תאורה לעסקים

תאורה לעסקים היא לא רק דרך לגרום למשרד שלך להיראות טוב. כאמור, יש לכך גם השפעה על האופן שבו אנשים מרגישים ועל מידת הפרודוקטיביות שלהם. יועץ תאורה טוב אינו רק מומחה לתכנון והתקנה של גופי תאורה בצורה נכונה.

 

על מנת לעשות את עבודתו כראוי עליו להתמצא גם בהתנהגות אנושית, פסיכולוגיה וארגונומיה. כך ניתן להשתמש בכוחו של האור כדי ליצור אווירה חיובית עבור הלקוחות והעובדים במשרד. כל זאת כמובן, בהתאם למסגרת התקציב הנבחר.

 

תאורה לעסקים עם חברת דורי קמחי

חברת "דורי קמחי – תאורה אדריכלית" מורכבת מצוות מיומן ומקצועי של יועצי תאורה בעלי ניסיון וותק רב אשר מסוגלים לספק מענה מדויק לכל צרכי התאורה של העסק שלכם. בחברתנו תוכלו למצוא מגוון מוצרים רחב במיוחד אשר מתוכם תוכלו לבחור את התאורה הנכונה ביותר עבורכם. חברת דורי קמחי הינה חברה משפחתית ותיקה עם ניסיון של למעלה מארבעים שנה בתחום התאורה.

 

עם השנים, השכלנו לעמוד בקצב השינויים הטכנולוגיים ושמרנו על שפת התאורה שלנו רלוונטית, עדכנית וכמובן אסתטית ונעימה לעין. אז אם חיפשתם יועץ תאורה לעסק שלכם, הגעתם למקום הנכון. פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את יועץ תאורה לעסקים - למה זה חשוב?:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ