חנות אונליין
077-8038596
תאורה למסעדות

עיצוב של תאורה למסעדות הוא משימה מרתקת ומורכבת. זאת מכיוון שלתאורה במסעדה יש יכולת לשנות את האווירה מקצה לקצה, וגם שימושים פרקטיים. השילוב בין פרקטיות לאווירה וחוויה, הוא זה אשר יוצר את התאורה המושלמת שתגרום ללקוחות שלכם לחזור שוב ושוב.

 

אז איך עושים את זה נכון? במאמר הבא נציג בפניכם כמה נקודות חשובות שכנראה שלא חשבתם עליהן.

שימוש בתאורה ליצירת מתחמים והפרדה

לתאורה לעסקים יש שימושים פרקטיים מגוונים. כשזה מגיע למסעדות, אחד התפקידים החשובים ביותר של תאורה הוא הפרדה בין מתחמים. בעזרת תאורה נכונה ניתן ליצור מספר רב של אזורי ישיבה, אשר לכל אחד מהם אופי נפרד. התיחום יכול גם להפריד את אזור קבלת הפנים בו נמצאת המארחת, ואפילו להעניק לחדר השירותים סטייל מיוחד ומפתיע. בצורה זו, הלקוחות אשר ייכנסו למסעדה ירגישו שיש להם גיוון ומבחר.

תאורת ספוטים לשולחנות או לבר

תאורת ספוטים לשולחנות הפכה להיות פופולרית במסעדות בשנים האחרונות. היתרון של תאורה למסעדות מן הסוג הזה הוא שיש לה את היכולת להאיר את שולחן האוכל, ולהדגיש את המנות בצורה מחמיאה ויפה. אחד הדברים שהשפיעו על הגעתו של הטרנד הזה הוא העובדה שמבקרים רבים נוהגים לצלם את המנות ולהעלות אותן לרשתות החברתיות. לכן, עיצוב תאורה למסעדות הוא בגדר חובה.

 

גוונים מומלצים בתאורה למסעדות

כשאנחנו בוחרים תאורה למסעדות, גוון האור צריך להיות מדויק, כמו גם הזווית שלו. כמובן שכדאי לשלב בין כמה גוונים, בעיקר אם אתם מעוניינים ליצור מתחמים בעלי אופי שונה. תאורת הכניסה לרוב תהיה בהירה וחזקה יותר, כאשר תאורת הבר תוכל להתאפיין באווירה יותר חשוכה ואינטימית. זכרו שלתאורה בעסק יש השפעה על ההכנסות, ולכן כל בחירה צריכה להיעשות מתוך מחשבה על המראה הסופי הרצוי.

גופי תאורה עם דימרים - למה זה כדאי?

עיצוב תאורה למסעדות הוא הרבה יותר פרקטי כשניתן לערוך בו שינויים קלים, לפי השעה ביום או האווירה הרצויה. שימוש בדימרים מאפשר לכם לשלוט בעוצמת התאורה הרצויה ואף בגוון. כך תוכלו ליצור אווירת לילה חשוכה ועמוקה יותר, או תפאורה קלילה ובהירה בשעות הצהריים.

 

תאורת שטיפה - סגנון רטרו שמחבר בין אנשים

למרות האפשרות ליצור מתחמים, להדגיש את השולחנות עם ספוטים, ועוד אפקטים מרהיבים, יש כמה מסעדות שבוחרות לחזור לסגנון של תאורת שטיפה. תאורה זו מזכירה במעט את חדרי האוכל של הקיבוצים, ויוצרת אווירת רטרו מעניינת. המראה הזה הולך טוב במיוחד עם שולחנות גדולים וסידורי ישיבה משותפים.

אם אתם מעוניינים בתאורת שטיפה, זכרו שאנחנו בכל זאת כבר לא בשנות השמונים ואף אחד לא רוצה לבלות את זמנו לאורן של מנורות פלורסנט קרות. תאורת שטיפה יכולה להיעשות בצורה חכמה, כך שלמרות המראה האחיד היא עדיין תיצור תחושה חמה ואישית.

 

גופי תאורה כאלמנט עיצובי ואומנותי במסעדה

תאורה למסעדות היא לא רק דבר פונקציונלי. כשמדברים על תאורה אדריכלית - שהיא כמובן תחום המומחיות שלנו בקמחי תאורה - גם גוף התאורה עצמו מהווה חלק בלתי נפרד מהנראות של המסעדה, והופך לפריט אומנותי לכל דבר.

 

תאורה אדריכלית שתהפוך את הארוחה לחוויה בלתי נשכחת

אם אתם רוצים להותיר על הלקוחות שלכם רושם מושלם, אנחנו בקמחי תאורה נשמח ללוות אתכם כל הדרך עד ליצירת חלל האירוח שתמיד חלמתם עליו. אנחנו נעמיד לרשותכם את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, אשר יחד איתכם יבנו את מערך התאורה המושלם.

פנו אלינו עוד היום לקבלת ייעוץ, או הגיעו ישירות אל החנות שלנו. נשמח לעמוד לשירותכם.

 

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את תאורה למסעדות:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ