חנות אונליין
077-8038596

איך בוחרים יועץ תאורה לעסק?

איך בוחרים יועץ תאורה לעסק

פותחים עסק חדש, או רוצים לשדרג את העסק הקיים שלכם? אתם בטח יודעים שאחד הדברים החשובים ביותר בנראות של החלל שבו אתם נמצאים הוא התאורה.

 

תאורה יכולה לשנות את בית העסק שלכם באופן דרסטי: היא יכולה לגרום לחדר להיראות גדול או קטן יותר, לשנות את האווירה, להדגיש נקודות ועמדות מכירה, להשפיע על התפוקה של העובדים ועוד.

 

כדי ליצור את מערך התאורה הטוב ביותר והמתאים ביותר לצרכים שלכם, כדאי לעבוד עם יועץ תאורה מקצועי.
 

בחרו יועץ שמבין את הצרכים שלכם

הדבר החשוב ביותר בעבודה עם יועץ תאורה הוא הבנה מעמיקה של צרכי העסק. נכון שלכל יועץ יש את הטעם האישי והסגנון שלו, ודברים אלו משפיעים על התוצאה הסופית. אך מה שצריך לתת את הטון ולהוות את השיקול המרכזי הוא אתם והעסק שלכם.

איך לזהות ולהגדיר את הצרכים של העסק?

הצרכים של העסק מורכבים ממשתנים רבים: יעדי מכירה, תפוקת עובדים, גודל החלל והצורה שלו, ועוד. עיצוב של תאורה לחנויות עם תקרה גבוהה, לדוגמה, לא יהיה זהה לעיצוב של חנויות עם תקרה נמוכה, ועיצוב תאורה של מסעדה יהיה שונה לחלוטין מעיצוב של משרד. ניתן להגיש כי לכל פרט קטן יש השפעה גדולה. 

 

בחרו יועץ בעל ניסיון

מידת הניסיון של היועץ גם היא חשובה. זאת מכיוון שעיצוב של תאורה לעסקים מבוס במדה רבה עם ניסוי וטעייה. ככל שליועץ יש ניסיון רחב יותר עם מגוון סוגים של עסקים והיכרות עם סוגים רבים של גופי תאורה, כך יהיה לו קל יותר לעזור לכם להגיע לתוצאה הטובה ביותר. אם אתם לא בטוחים כמה ניסיון יש ליועץ, ניתן להתעניין ולשאול על פרויקטים קודמים שהוא הוביל או לקח בהם חלק.

 

אל תפחדו להתייעץ עם יותר מאדם אחד

בין אם אתם מחפשים תאורה למשרד, לחנות או לכל בית עסק אחר, לתוצאה הסופית יכולה להיות השפעה עקיפה על ההכנסות שלכם. לכן, פנייה לקבלת חוות דעת שניה זה בהחלט לגיטימי. אם שוחחתם עם יועץ צאורה אבל אתם לא לגמרי בטוחים שאתם שלמים עם ההצעה שלו, אל תהססו לדבר עם בעל מקצוע נוסף.

 

שימו לב שיש התאמה בין יועץ התאורה למעצב הפנים

עצה זו היא רלוונטית בעיקר עבור מי שמתכנן עסק חדש מאפס. אם יש לכם מעצב פנים, אשר מסייע לכם בבחירת הריהוט, הצבעים, וכו', חשוב שיהיה תיאום בינו לבין יועץ התאורה על מנת שלא יהיו התנגשויות. תיאום טוב ייצור תוצאה הרמונית, מושלמת ונעימה לעין.

האם מעצב פנים יכול להיות גם יועץ תאורה?

למרות שלמעצבי פנים לרוב יש ידע כללי בנושאי תאורה, הם לא יכולים להחליף יועץ תאורה מקצועי. יועץ תאורה הוא אדם בעל ידע רב, שתאורה היא המקצוע שלו והוא מתמצא בכל מה שקשור לתחום - החל מהגופים עצמם, דרך חיבורי החשמל, ועד לפרטים המדוייקים של גוון, זווית וכו'. 

בשורה התחתונה, אם אתם מעוניינים בתוצאה בסיסית בלבד - אפשר להסתפק במעצב פנים. אבל אם אתם רוצים שהחלל שלכם ייראה מעל ומעבר - אנחנו ממליצים בחום להיעזר ביועץ תאורה.

 

למה כדאי לבחור בתאורה האדריכלית של קמחי

אנחנו בקמחי מתמחים בתאורה אדריכלית ברמה הגבוהה ביותר, ועובדים בשיתוף פעולה עם מגוון ארכיטקטים ומעצבים. אנחנו מעניקים ללקוחותינו את השירות הטוב והמקצועי ביותר. פנו אלינו עוד היום דרך האתר לקביעת שיחת ייעוץ עם אחד מיועצי התאורה שלנו.

 

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את איך בוחרים יועץ תאורה לעסק?:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ