חנות אונליין
077-8038596

בחירה נכונה של גופי תאורה מעוצבים לבית חוסכת לכם בעלויות החשמל

בעזרת גופי תאורה מעוצבים לבית חוסכים בעלויות החשמל

שעון החורף אמנם מפחית לנו את שעות היום ומוריד על עולמנו עלטה בשעה מוקדמת, אך הוא מעניק לנו הזדמנות נהדרת להכניס אווירה לחלל בשלב מוקדם של הערב. ומאחר וצריכת החשמל עולה, מצאנו לכם 8 דרכים נפלאות לעשות זאת בצורה חסכונית יותר בעזרת גופי תאורה מעוצבים לבית.

1. השקיעו בנורות חסכוניות

מרבית גופי התאורה כיום משתמשים בתאורת לד, שהן נורות חסכוניות. כמות האור שהן מעניקות גבוהה מאוד וצריכת האנרגיה שלהן מאוד נמוכה באופן ניכר. בהשוואה לנורות הפלורסנט לדוגמה, ניתן לחסוך עם נורות הלד בין 80 ל- 90 אחוזים מצריכת החשמל. מאחר והשימוש בנורות לד נחשב לכל כך זול, חסכוני ואיכותי, ניתן כיום למצוא גופי תאורה מעוצבים לבית בכל גודל, סגנון ומכל חומר שמשלבים נורות לד בקלות רבה.

2. צמצמו את הספק הנורות

תאמינו או לא, אבל יש דבר כזה אזור מואר מידי. חדרים, שבהם התאורה בוהקת מידי ומוארת שלא לצורך גם מבזבזים אנרגיה וגם גורעים מתחושת הנינוחות של האנשים בחדר. כשאין צורך בתאורה חזקה כל כך מומלץ להפחית את ההספק של הנורות.

בחרו בגופי תאורה מעוצבים, שלא חוסמים את האור הנפלט מהנורות כמו גווני זכוכית או בד צבעוניים, וכך תקבלו את מלוא התאורה שמספקות הנורות בגופי התאורה שתבחרו.

3. השתמשו במתגי דימר

מתגי דימר מצמצמים את צריכת החשמל, ולכן מומלץ לרכוש אותם יחד עם גופי התאורה לבית. לא כל גוף תאורה מגיע עם דימר, אך מומלץ לבדוק זאת.

4. התקינו טיימרים וחיישנים חוסכי תאורה

על ידי השקעה בחיישני תנועה עבור אורות בחדשים, שבהם התאורה מבוקרת על ידי תנועה כמו גרם מדרגות, הכניסה לבית, חדר הנוחיות, המחסן או המסדרון, ניתן לחסוך בהוצאות, הכרוכות בשימוש בתאורה בבית. בחללים הללו פעמים רבות שוכחים לכבות את התאורה, ולכן השימוש בחיישנים חוסך הרבה מאוד כסף.

5. מקמו את המתגים סמוך לנקודת הכניסה והיציאה של החדר

במקרים בהם יש 2 נקודות כניסה ויציאה או יותר לחדר מסוים, הצמידו מתגים בכל אחת מהן, ובכך תזכירו לדיירי הבית לשמור על חיסכון בהוצאות החשמל.

6. שמרו על נורות נקיות

יעילותן של הנורות פוחתת כשהן שצוברות אבק, ולכן מומלץ לעתים תכופות לדאוג לניקיונן, וליהנות מעוצמת תאורה גבוהה יותר, שלא תצריך מכם שימוש בגופי תאורה מיותרים בנוסף. כמו כן, שמירה על חלונות נקיים, הסטת הווילונות ופתיחת התריסים יכניסו יותר תאורה טבעית לתוך החלל, יעניקו לכם יותר שעות אור טבעי ויחסכו לכם עד 30% מצריכת החשמל.

7. השקיעו בתאורה סולרית

נורות שנטענות מאור השמש במהלך היום יספקו לכם חשמל במהלך שעות החשיכה. אפשר לומר שמדינת ישראל בורכה בהרבה מאוד שעות שמש, והשיטה הופכת להיות יותר פופולרית משנה לשנה.

8. זכרו לכבות את האורות

העצה הזו אמנם עתיקה כמו החשמל בעצמו, אך נותרה יעילה מאוד, ונחשבת באופן חד משמעי לדרך החסכונית ביותר.

לסיכום

עיצוב תאורה בבית מצריך מחשבה מקדימה, ובבחירת תאורה אדריכלית וגופים שונים מומלץ לבנות תכנית תאורה מסודרת שתשרת את המטרות העיצוביות, אך לא פחות מכך, תהייה פרקטית וחסכונית.

בקמחי תאורה מומחי תאורה מנוסים ומקצועיים, שיוכלו לסייע לכם בעיצוב ותכנון התאורה בצורה מיטבית. אנו נותנים שירותים למגזר הפרטי והעסקי ועובדים עם מיטב האדריכלים ומעצבי הפנים בישראל. 

לקטלוג גופי תאורה לחצו כאן.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את בחירה נכונה של גופי תאורה מעוצבים לבית חוסכת לכם בעלויות החשמל:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ