חנות אונליין
077-8038596

בחירה נכונה של גופי תאורה לעסקים

גופי תאורה לעסקים בעיצוב של קמחי תאורה

תכנון נכון של התאורה בבית העסק שלך יכול למשוך יותר לקוחות, להגדיל את זמן שהייתם בחנות, ואף להגדיל את המכירות. הסוד טמון בבחירת גופי תאורה לעסקים לפי סוג העסק, המבנה שלו והפונקציונליות שנחוצה בו.

חשיבותה של התאורה הקמעונאית

תאורה לעסקים קרויה בשמה המקצועי תאורה קמעונאית, ומטרתה להאיר את שטחי השיווק בעסק, להגדיר את האווירה, להנחות את הקונים לאזורי מפתח, לתת ללקוחות להרגיש בבית ולפתות אותם לרכוש ממוצרי החנות.

 

ארבעת הסוגים השונים של תאורה קמעונאית

האווירה בבית העסק נבנית באמצעות התאמה של שני אלמנטים: גופי תאורה ונורות תאורה, שאופן השילוב ביניהם תלוי בצורכי התאורה של העסק.

באופן כללי, ניתן לחלק גופי תאורה לעסקים ל – 4 סוגים:

  1. תאורת מבטא- משמשת להדגשת אזורים ספציפיים, תצוגה ועיצוב ברחבי החנות שלך. מטרתה לגרום למוצרים לבלוט ולהוסיף תחושת חשיבות ולמשוך קונים לאזורים מסוימים בחנות, כמו מוצרים בתוך מדפים ותצוגות מסודרות, בחלונות ובקירות. ניתן להתקין תאורת מבטא גם למארזים או מאחורי תצוגה כתאורה אחורית, שמשמשת להבהרת פינות אנמיות בחנות. ככלל, תאורת מבטא היא התשובה לכל חלל תצוגה שצריך להאיר או להדגיש מעבר לשטיפת האור הסביבתי בחנות.
  2. תאורת משימה- תאורה ממוקדת, המשמשת להארת אזורים בהם יש צורך בתאורה רבה יותר למשימות או מטרות מסוימות, כמו דלפקי קופות, חדרי הלבשה, שולחנות שירות ומשרדים.
  3. תאורה דקורטיבית- מוסיפה אלמנט דקורטיבי לטקטיקות התאורה. תאורה דקורטיבית מושגת על ידי שימוש בגוף בעל אסתטיקה מסוימת, כמו נברשת, סט אורות תליון או מערכת מסלול מלוטשת, כדי לסייע בהגדרת מותג החנות תוך מילוי צורך במבטא, משימה או תאורת אווירה.
  4. תאורה כללית/ סביבתית- תאורה כללית, המכונה גם תאורה סביבתית, היא מקור האור העיקרי בחנות, ומטרתה למלא את הפערים בין התאורה המשמשת להדגשת תצוגה, דלפקים, פינות ומדפים. באופן כללי היא אמורה לגרום ללקוחות להרגיש בנוח בחלל ולספק מספיק אור כדי לחקור בבטחה את כל החנות.

השימוש בנורות תאורה בעסק

ניתן להשיג כל אחת מארבע שיטות התאורה הללו באמצעות נורות שונות בגופי תאורה הממוקמים אסטרטגית כדי להאיר אזורים מסוימים בעסק. באמצעות שילוב נכון מרחב העסק יהיה מואר, התצוגות יבלטו, והלקוחות שלך יראו את כל הסחורה באור הטוב ביותר.

  • נורות הלוגן- משמשות כאורות מבטא בחללים קמעונאיים, תאורת משימות וגופי נוי.
  • פלורסנט- מתאימות לתאורה כללית ותאורת משימות, אך נחשבות פחות חסכוניות.
  • LED- הסוג הנפוץ ביותר בשימוש כיום, כיוון שהן מתאימות לכל סוגי התאורה ונחשבות חסכוניות מאוד.

טמפרטורה ובהירות

שתי הדרכים השונות בהן נמדד האור הן טמפרטורת הצבע והלומנים. כל אחד משני הגורמים הללו ממלא תפקיד ביצירת האווירה שיש להשיג בתאורת העסק.

הטון של האור, חם או קריר, נקבע על ידי טמפרטורת הצבע שלו שנמדדת בקלווין, המוצג כאות K על מדבקות הנורה. כלל אצבע, ככל שהקלווין גבוה יותר, האור קריר יותר, כלומר לבן יותר. ניתן לערבב טמפרטורות צבע שונות בחלל, אך חנויות קטנות נוטות להישאר עם גוון צבע כללי אחד. בנוסף, צבעי הקיר, גובה התקרה וכמות האור הטבעית בעסק גורמים לבחירת הטון המתאים לחלל.

לומן, המסומן באותיות lm, הוא מדד הבהירות שפולטת נורה אחת או גוף תאורה משולב  LED. לומן גבוה יעניק לחלל אור בהיר יותר.

לבחינת הטמפרטורה והבהירות שמתאימות לעסק שלך מומלץ להיעזר במומחה תאורה לעסקים, שידע לייעץ גם היכן כדאי למקם את גופי התאורה, אילו גופי תאורה מתאימים לכל אזור בחלל ובאיזו זווית מומלץ למקמם על מנת לקבל את האפקט המבוקש.

בחירת גופי תאורה לעסקים

בחירת גופי תאורה מעוצבים שמתאימים לעסק שלך צריכה להיעשות יחד עם תכנון ועיצוב העסק. על ידי שימוש נכון בכל הכללים שציינו העסק שלך גם יהיה מואר וגם ישווק את עצמו בצורה חכמה ואלגנטית.

המומחים של קמחי תאורה זמינים לסייע לך בעיצוב תאורה בבית ובעסק ולתת לך את מיטב הטיפים המקצועיים ביותר, שאספנו לאורך כל שנות פעילותנו בתחום.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את בחירה נכונה של גופי תאורה לעסקים:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ