חנות אונליין
077-8038596

כל מה שרציתם לדעת על תכנון תאורה למשרדים

החלטתם שהגיע הזמן לשדרג את עיצוב העסק או שאתם בדיוק משפצים טרם הכניסה אליו? רוצים לשפר את החזות של המשרד ואת האווירה השרויה בו, ובכך להעלות את התפוקה ואת כמות המכירות? הגעתם למקום הנכון. המשיכו לקרוא כדי להבין מהי החשיבות של תכנון תאורה למשרדים להצלחה של העסק וקבלו טיפים לתכנון נכון של התאורה למשרד או לעסק שלכם.

למה תכנון תאורה למשרדים הנו חובה להצלחתו של כל משרד

במאמר בחירה נכונה של גופי תאורה לעסקים תוכלו למצוא הכוונות בנוגע למה שחשוב לדעת כדי להתאים תאורה למשרד בצורה נכונה, והוא מלמד על ההבדלים בין סוגי תאורת משרד שונים וכן על ההיבטים שעליכם לבחון טרם הזמנת גופי תאורה למשרדים. 

כעת נדבר על הסיבות שהופכות את תחום תכנון תאורה למשרדים לחלק בלתי נפרד מעיצובו של כל משרד ובית עסק, ולשלב שלא כדאי לוותר עליו בתהליך.

באופן כללי, בחירה של תאורה למשרד בצורה נכונה מסייעת משמעותית לפריון העבודה בעסק, מיטיבה עם בריאות העובדים בו ומשאירה רושם טוב יותר על הלקוחות. בנוסף, תאורה למשרד המשלבת אלמנטים עיצוביים ומודרניים גורמת לעסק שלכם לשדר תחושה של מקצועיות ויוקרה ומקנה לו חזות מכובדת ומרשימה יתר.

יתר על כן, שימוש נכון בתאורה בעסק מוביל למראה טרנדי ומפואר יותר התופס את תשומת לבם של הלקוחות, ובעקבות כך יותר אנשים נכנסים למקום כדי להתעניין יותר מקרוב במוצר או בשירות שאתם מציעים. מדובר בדרך נהדרת שמסייעת להגדיל את כמות העסקאות או המכירות המבוצעות בעסק ולשפר את תזרים ההכנסות של העסק או החברה שלכם.

תחום התאורה לעסקים פופולרי מאוד בשנים האחרונות ובעלי משרדים, חנויות ועסקים רבים אחרים כבר נהנים מיתרונות השימוש בגופי תאורה מותאמים לעסק. התקדמו גם אתם לתאורה שמביאה תוצאות יעילות ואיכותיות יותר לעסק שלכם ואל תישארו מאחור.

טיפים לתכנון תאורה למשרד

בהמשך למאמר 3 טיפים מקצועיים לתכנון תאורה למשרד, נצרף 2 טיפים נוספים:

1. השתמשו בתאורה ייחודית ומקורית שתבליט אתכם מהמתחרים
באמצעות בחירה של גופי תאורה מיוחדים לעסק מתאפשר לכם להביא לידי ביטוי את הייחודיות של החברה שלכם, ובכך להבליט את השונות שלה מהמתחרות. כך תוכלו ליצור למשרד שלכם מראה מיוחד ומפעים ביופיו שעוד לא נראה באף משרד אחר, ותבטיחו שלקוחותיכם לא יישכחו את הביקור בבית העסק שלכם.

2. בחרו רק בחברה מובילה בתחום התאורה האדריכלית
תאורה אדריכלית לעסקים ולמרחבים ציבוריים ומסחריים היא נושא בעל דקויות רבות בתחומים העיצוביים וההנדסיים ולכן יש לבחור בחברה שתדע להתאים את גופי התאורה הנכונים, לעצבם ולייצרם – כך שיוציאו את המיטב מהמרחב העסקי שלכם.

תאורה במשרד שתוכננה ועוצבה על ידי קמחי תאורה

למה תאורה למשרד עושים רק עם חברת 'דורי קמחי'

אנו ב-'דורי קמחי – תאורה אדריכלית' בעלי ניסיון רב בכל הנוגע לתאורה אדריכלית בכלל ותאורה לעסקים בפרט. אנו מתמחים בעיצוב תאורה לעסקים ממגוון תחומים - בין היתר לתחומי התיירות, הבילוי והמסעדנות, כמו גם עיצוב תאורה לרשתות שיווק, קניונים ומרכזי קניות ועסקים נוספים. לכן, כשאתם בוחרים בנו לעיצוב, ייצור או התקנה של תאורה למשרד, לעסק או לבית שלכם – אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את התוצאות האיכותיות, המהירות והמקצועיות ביותר.

באתר שלנו אנו מאפשרים ללקוחותינו בחירה מתוך קטלוג התאורה של דורי קמחי תאורה – בו תוכלו למצוא מגוון עצום של גופי תאורה מסוגים שונים, כמו תאורת לד למשרד או גופי תאורה למשרדים מסוגים אחרים.


נשמח לסייע גם לכם בבחירת תאורת משרד בהתאם למאפייני המקום והעדפות הטעם, תוך התייחסות לשימוש המיועד של החלל העסקי והאווירה שרוצים ליצור במרחב זה.

הצוות המקצועי שלנו גם ישמח לעצב תאורה בהתאמה אישית לצורכי העסק שלכם. רוב גופי התאורה שלנו מתוכננים ומיוצרים במפעל המקומי, מה שמאפשר לנו לייצר עבורכם את גופי התאורה בהתאמה מרבית ככל האפשר לבקשתכם. בהתאם לצורך, ניתן אף לייבא חלק מגופי התאורה ממדינות שונות בעולם.

החלטתם שאתם מעוניינים בתאורה למשרד? דברו איתנו עוד היום, ואנו כבר נדאג לכל השאר.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את כל מה שרציתם לדעת על תכנון תאורה למשרדים:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ